رکورد تولید روزانه خودرو در شرکت سایپاسیتروئن شکسته شد

۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۷:۵۳:۰۳
کد خبر: ۱۳۸۹۵۳۳
رکورد تولید روزانه خودرو در شرکت سایپاسیتروئن شکسته شد
معاون تولید شرکت سایپاسیتروئن گفت: با تلاش شبانه روزی و همت کارکنان این شرکت، رکورد تولید روزانه خودرو در شرکت سایپاسیتروئن با تولید 540 دستگاه خودرو شکسته شد.

به گزارش حبرگزاری برنا به نقل از سایپا، معاون تولید شرکت سایپاسیتروئن با اشاره به سیاست های گروه خودروسازی سایپا مبنی بر افزایش تولید گفت: با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت و بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت‌ بالای زنجیره تامین، رکورد روزانه تولید خودرو در سال جاری شکسته شد.

محمد اوجانی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های ایجاد شده در صنعت خودروسازی کشور، گفت: با دستور مدیرعامل جدید شرکت سایپاسیتروئن مبنی بر تلاش همه جانبه مدیران و کارکنان شرکت سایپاسیتروئن در خصوص افزایش تولید و ارتقاء کیفیت محصولات و با حمایت‌ های ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و پشتیبانی شرکت های مگاموتور و سازه گستر در تسریع و تسهیل قطعات مورد نیاز، توانستیم رکورد تولید 540 دستگاه در روز را محقق و ثبت کنیم.

او با بیان اینکه دو محصول تیبا و ساینا از سبد تولیدات سایپاسیتروئن حذف شده است، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون 55 هزار و 893 دستگاه خودرو در این شرکت تولید شده است که از این میزان تولید خودرو؛ 17 هزار و 535 دستگاه ساینا، 10 هزار دستگاه خودرو تیبا و مابقی ساینا.اس است.

اوجانی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در سال "تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین" خاطر نشان کرد: با تکیه بر توان نیروی کارآمد انسانی و استفاده بهینه از پتانسیل های موجود، امیدوارم بتوانیم در مسیر افزایش تولید و تحقق اهداف و برنامه های کمی و کیفی گروه سایپا گام های موثری برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما