سازمان برنامه و بودجه مجوز پاداش مدیران دولتی را صادر می کند

۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۲:۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۳۹۲۵۵۵
سازمان برنامه و بودجه مجوز پاداش مدیران دولتی را صادر می کند
رئیس سازمان بهره وری کشور اعلام کرد در سال ۱۴۰۱ ارائه میزان عملکرد و بهره وری شرکت های دولتی با شدت بیشتری پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، میر سامان پیشوایی، رئیس سازمان بهره وری کشور درباره دسترسی به صورت های مالی شرکت های دولتی گفت ما هم سال گذشته و امسال درباره شرکت‌های دولتی این مسئله را داشتیم. آن‌ها باید صورت‌های مالی را به ما ارائه کنند.

پیشوایی در ادامه افزود البته این اطلاعات محدود به صورت‌های مالی نیست. ما یکسری شاخص‌های مالی از شرکت‌ها درخواست می‌کنیم. آمار ۱۴۰۰ از مجموع ۳۶۱ شرکتی که مشمول قانون می‌شدند ۲۰۴ شرکت به ما اطلاعات ارائه کردند. در وزارت نیرو از ۱۰۳ شرکت که مشمول بوده ۶۹ شرکت ارائه کرده است. وزارت نفت از ۷۵ از ۷۲ صورت مالی را ارائه کرده است و از وزارتخانه‌های موفق در این زمینه بوده است.

 رئیس سازمان بهره وری کشور تاکید کرد میزان عملکرد و بهره وری این شرکت‌های به سازمان برنامه و بودجه ارائه می‌شود و آنجا درباره اعطای مجوز پاداش تصمیم گیری می‌کند.

پیشوایی افزود در سال ۱۴۰۱ این موضوع با شدت بیشتری پیگیری می‌شود و در قانون مجازات حبسی هم درباره مدیرانی که از اجرای این برنامه استنکاف می‌کنند، تعیین شده است. امیدواریم امسال در گزارش پایان سال لیست را همانند سال ۱۴۰۰ هم روی سامانه آیین بهره وری و هم از طریق رسانه‌ها اعلام می‌کنیم تا همه بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز