هجوم دوباره مردم به بازار دلار/ نرخ دلار دوباره به اوج می رسد ؟

۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۷:۵۴
کد خبر: ۱۳۹۳۴۶۳
هجوم دوباره مردم به بازار دلار/ نرخ دلار دوباره به اوج می رسد ؟
نرخ دلار دیشب در معاملات پشت خطی از مرز مقاومتی 33 هزار و 200 تومان عبور کرد و به سطح ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نرخ دلار دیشب در معاملات پشت خطی از مرز مقاومتی 33 هزار و 200 تومان عبور کرد و به سطح 33 هزار و 300 تومان رسید.

بازیگران ارزی در سومین روز هفته توانستند از دژ مستحکم بازارساز عبور کنند و وارد کانال ۳۳ هزار تومان شوند.

پیشروی نرخ دلار در بازار شبانه

نرخ دلار در معاملات نقدی عصر روز گذشته نزدیک مرز مقاومتی ۳۳ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رسید. در شرایط فعلی اکثر فعالان بازار باور دارند که دلار به نقطه حساسی رسیده است. اسکناس آمریکایی دیشب در معاملات پشت خطی از مرز مقاومتی یاد شده عبور کرد و به سطح ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

هجوم معامله گران به بازار دلار

تحلیلگران ارزی پیش از این گفته بودند در صورتی که نرخ دلار به مرز مذکور برسد و بالای این محدوده باقی بماند احتمال هجوم معامله گران به بازار دلار و ورود تقاضای جدید برای خرید وجود خواهد داشت.

نرخ دلار دوباره به اوج می رسد ؟

این دسته از معامله گران با اشاره به جهش قیمتی دلار بازار پشت خطی هرات می گفتند اگر بازارساز امروز با قدرت در بازار ظاهر نشود ممکن است دلار تهران بار دیگر به قله ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان هم برسد.

جهش شبانه نرخ دلار در هرات

نرخ دلار هرات دیشب از مرز مقاومتی ۳۲ هزار و ۷۰۰ تومان عبور کرد و به یک قدمی کانال ۳۳ هزار تومان رسید. موضوعی که ممکن است دلار تهران را صعودی کند و موجب ثبت رکورد جدید برای دلار تهران شود.

نرخ برابری درهم به دلار به سطح معناداری رسید

نرخ برابری درهم به دلار هم به سطح معناداری رسیده است و همین امر موجب شده انتظارات صعودی برای دلار در تهران تقویت شود.

پیام آمریکا به بازار ارز ایران

فضای برجام نیز همچنان تیره و تار است. رابرت مالی، نماینده آمریکا در مورد ایران در تازه ترین اظهارات خود مدعی شده واشنگتن توجه خود را به حمایت از اعتراضات معطوف نموده و اگر لازم باشد به‌عنوان آخرین راهکار، به گزینه نظامی علیه برنامه هسته‌ای ایران متوسل می‌شویم.

رابرت مالی تمرکز بر توافق هسته‌ای را موجب اتلاف وقت توصیف کرد.به عقیده معامله گران سیگنال منفی آمریکادرباره برجام به بازار ارز تهران ممکن است امروز دلار تهران را صعودی کند.

فیتیله قیمت دلار پایین می آید ؟

با این حال با وجود تمام عوامل گفته شده درباره احتمال افزایش قیمت دلار در بازار امروز ، این احتمال هم وجود دارد که بازارساز با عرضه سنگین فیتیله دلار را پایین بیاورد.

انتهای پیام/

نظر شما