انگلیس با "زمستان بسیار سرد" مواجه است

۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۴:۵۸
کد خبر: ۱۳۹۴۱۴۴
انگلیس با زمستان بسیار سرد مواجه است
شرکت ملی برق بریتانیا هشدار داده است که بریتانیایی ها باید در ماه های آینده دو برابر بیشتر برای قبوض انرژی بپردازند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، جان پتیگرو، مدیر عامل شبکه ملی برق انگلیس، هشدار داده است که بسیاری از خانوارهای بریتانیایی برای پرداخت قبوض انرژی در زمستان امسال با مشکل مواجه خواهند شد که ممکن است علیرغم سقف قیمتی دولت، دو برابر آن چیزی باشد که به آن عادت کرده اند.

وی در مصاحبه‌ای با فایننشال تایمز گفت که وی "توهم ندارد" و بریتانیایی‌ها زمستان آینده را "از نظر مالی بسیار بسیار سخت خواهند دید."

پتیگرو گفت:« حتی با سقف قیمتی [که توسط مالیات دهندگان تأمین مالی می شود]، این دو برابر چیزی است که مردم عادت دارند برای قبض انرژی خود بپردازند.»

دولت بریتانیا هزینه واحد انرژی را تا آوریل محدود کرده است، به این معنی که یک خانوار متوسط ​​باید در طول یک سال حدود 2500 پوند (2885 دلار) بپردازد.

 اما زمستان گذشته مبلغی معادل 1277 پوند (1474 دلار) بود. هر خانوار همچنین 400 پوند تخفیف در قبوض آب و برق با پرداخت‌های تعیین شده اضافی از طریق مزایای تامین اجتماعی دریافت خواهد کرد.

 با این حال، با توجه به افزایش شدید قیمت انرژی، این هنوز نمی تواند تفاوت را جبران کند.

بر اساس گزارش رویترز، پتیگرو گفت که شبکه ملی برق در حال کار بر روی تعدادی طرح اضطراری برای محافظت از بریتانیا در برابر کمبود انرژی از اروپا است.

پیش از این، رئیس اپراتور شبکه هشدار داده بود که این کشور ممکن است با قطع برق در عصرهای "واقعا سرد" زمستان امسال به دلیل فشار مداوم انرژی اروپا مواجه شود.

 وی گفت که خاموشی‌های ناگهانی ممکن است در «سردترین شب‌های ژانویه و فوریه» اتفاق بیفتد، احتمالاً بین ساعت 4 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر.

 

به طور معمول، در طول سردترین ماه ها و رویدادهای شدید آب و هوایی، بریتانیا گاز و برق را از قاره اروپا برای نیروگاه های گازی خود وارد می کند.

با این حال، امسال کشورهای اروپایی خود با یک بحران شدید انرژی روبرو هستند که با تحریم‌های ضد روسیه و کاهش شدید منابع انرژی روسیه تشدید شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز