عرضه ۱۱۶۲ میلیارد تومان کالا در هفتمین مزایده الکترونیک اموال تملیکی

۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۱:۴۸
کد خبر: ۱۳۹۵۵۴۲
عرضه ۱۱۶۲ میلیارد تومان کالا در هفتمین مزایده الکترونیک اموال تملیکی
معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: بیش از 1162میلیارد تومان کالا در این مزایده عرضه شده که بخش عمده ای از آنها ابزار و تجهیزات و ماشین آلات خط تولید و کالا های مورد نیاز بخش مصرف و تولید جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی،  فرایند هفتمین مزایده الکترونیکی اموال منقول به شماره 262 از تاریخ یازدهم آبان 1401 آغاز شده است.

 سعید غلامی باغی معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در این باره اظهار داشت: هفتمین مزایده سراسری و الکترونیک سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به شماره 262  از تاریخ چهارشنبه یازدهم آبان ماه آغاز شده و متقاضیان میتوانند با مراجعه به انبارهای سازمان تا روز چهارشنبه هجدهم آبان ماه از کالاهایی که عرضه شده است بازدید کنند.

غلامی با اشاره به اطلاع رسانی مطلوب اصحاب رسانه و استقبال بسیار مناسب از مزایده های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، تصریح کرد: بیش از 1162میلیارد تومان کالا در این مزایده عرضه شده که بخش عمده ای از آنها ابزار و تجهیزات و ماشین آلات خط تولید و کالا های مورد نیاز بخش مصرف و تولید جامعه هستند.

وی افزود: ورود این بخش کالاها به حوزه  بازار مصرف و تولید کشور می تواند بخشی از نیاز جامعه را برطرف کرده و ابزاری برای کنترل قیمت ها در سطح جامعه باشد.

غلامی در ادامه بیان داشت: رمزگشایی این مزایده در روز یک شنبه بیست و دوم آبان ماه  انجام میشود و برندگان میتوانند نتیجه را در تارنمای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به آدرس tamliki.ir و یا با مراجع به سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به نشانی setadiran.ir از نتیجه این مزایده مطلع شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز