کلنگ ساخت مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت جزیره کیش به زمین زده شد

۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۸:۱۸
کد خبر: ۱۳۹۷۵۵۸
کلنگ ساخت مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت جزیره کیش به زمین زده شد
آیین کلنگ زنی مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت "صدف " در زمینی به مساحت 2400 متر مربع و با زیر بنایی بالغ بر 2500 مترمربع در کیش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین کلنگ زنی این مرکز که با حضور برخی از مسوولان کشوری و محلی برگزار شد با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای تبدیل جزیره به یک فضای توریسم درمانی و سلامت، اظهار کرد: برای ارائه خدمات شایسته به عموم مردم جزیره کیش و سطح کشور از ظرفیت های موجود استفاده بهینه خواهیم کرد.  

کشاورز با تبریک روز و هفته کیش به همه ساکنان این جزیره و گردشگران در ادامه تصریح کرد: امیدواریم این روز منشاء برکات برای تمام کیشوندان، هموطنان و نمادی از ایران قوی و کیش زیبا و خلیج همیشه فارس باشد.

وی در رابطه با این که حدود 8 سال بود که تصمیم به ساخت چنین مرکزی با عنوان مرکز جامع سلامت و بهداشت در جزیره کیش، اتخاذ شده بود، افزود: در این مرکز به صورت گسترده و عمومی خدمات بسیار پیشرفته ای را به همه کیشوندان ارائه خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، ساخت این مرکز را بر گرفته از تجارب اپیدمی کووید 19 و بیماری های همه گیری برشمرد و بیان داشت: مرکز خدمات جامع سلامت کیش یک مرکز پیشرفته ای است که می تواند در شرایط همه گیری و شیوع بیماری های فراگیر خدمات مورد نیاز را به تمام کیشوندان ارائه دهد.

مدیر عامل مناطق آزاد کیش گفت: با اتحادی که میان تمام دستگاه های دولت سیزدهم ایجاد شده است می توانیم در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به احداث این مرکز اقدام کنیم تا عموم مردم از آن  بهره مند شوند.  

کشاورز در پایان گفت: از ظرفیت های بخش خصوص در زمینه مسوولیت های اجتماعی به طور حتم استفاده خواهیم کرد  و سازمان نیز در اختصاص زمین، ساخت و صدور پروانه حمایت می کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما