بیت‌کوین روز به روز قوی‌تر می‌شود!

۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۲:۱۵
کد خبر: ۱۴۰۲۲۰۱
بیت‌کوین روز به روز قوی‌تر می‌شود!
جف بوث، نویسنده و کارآفرین مشهور، در مصاحبه‌ای با شبکه‌ی فاکس بیزینس گفت، بیت‌کوین روز به روز قوی‌تر می‌شود و روند پیشرفت آن توقف‌ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جف بوث، نویسنده و کارآفرین مشهور، در مصاحبه با شبکه‌ی فاکس بیزینس در مورد فروپاشی اف‌تی‌ایکس و تفاوت بیت کوین (BTC) با سایر ارزهای دیجیتال صحبت‌هایی را بیان کرده است. وی در مورد نگرانی‌ جامعه‌ی کریپتو در خصوص تاثیر سقوط اف‌تی‌ایکس بر بازار کریپتو و سرایت آن به سایر شرکت‌های فعال در این حوزه به اظهارنظر پرداخت.

جف بوث معتقد است، افزایش نگرانی‌ها بابت سرایت مشکلات اف‌تی‌ایکس به سایر بخش‌های کریپتو عمدتا به این دلیل است که سرمایه‌های متعلق به شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بزرگ فقط در داخل این سیستم در گردش بوده و این قبیل شرکت‌ها از وضعیت موجود راضی هستند. با وجود این، به گفته‌ی جف بوث، مسیر بیت کوین از این سیستم جدا بوده و برخلاف آن است. این سیستم فقط بر پایه‌ی معاملات اهرمی، وام‌دهی و غیره اداره می‌شود؛ ولی هدف بیت کوین چیزی فراتر از این‌ها است. بیت کوین بزرگ‌تر از آن است که در این شرایط شکست بخورد.

سپس، مجری شبکه‌ی فاکس بیزینس از جف بوث درباره‌ی بحران اعتماد به ارزهای دیجیتال و توانایی آن برای غلبه بر این بحران پرسید. بوث در پاسخ گفت، هم‌اکنون در دوره‌ی کلیدی و نقطه عطفی در روند پیشرفت بیت کوین قرار داریم؛ و شاید بسیاری از افراد اکنون توانایی درک این شرایط را نداشته باشند.

جف بوث بر این نکته تاکید کرد که بیت کوین فراتر از سیستم‌های مالی سنتی است و هر روز قوی و قوی‌تر می‌شود. به اعتقاد وی، بیت کوین قرار است همه چیز را در این سیستم مالی از نو ایجاد کند.

این نویسنده‌ی مشهور معتقد است امروز بیت کوین غیرمتمرکزتر از گذشته عمل می‌کند؛ و با اضافه‌ شدن هر نود جدید به این سیستم، ارزش و قدرت آن روز به روز بیش‌تر می‌شود. فروپاشی اف‌تی‌ایکس قطعا صنعت ارزهای دیجیتال را متزلزل کرده است. با وجود این، بسیاری از کارشناسان حوزه‌ی کریپتو بر این عقیده هستند که پایان اف‌تی‌ایکس پایان کریپتو نیست.

سه‌شنبه اول آذر - بیت کوین با 2.09 درصد کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت 15,731 دلار معامله می‌شود. به این ترتیب، ارزش بازار بیت کوین نیز 2.14 درصد کاهش یافته و هم‌اکنون به 302,181,089,454 دلار رسیده است.

پادشاه ارزهای دیجیتال نسبت به هفت روز گذشته 6.32 درصد از ارزش خود را از دست داده است. از سویی دیگر، حجم معاملات بیت کوین با 7.63 درصد افزایش به 32,542,181,365 دلار رسیده است. این مسئله می‌تواند نشان‌دهنده‌ی افزایش فشار فروش در بازار بیت کوین باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز