فروش آنلاین جمعه سیاه در آمریکا رکورد زد

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۶:۴۱
کد خبر: ۱۴۰۴۱۱۰
فروش آنلاین جمعه سیاه در آمریکا رکورد زد
مصرف کنندگان آمریکایی از تخفیف‌های چشمگیر عرضه شده برای همه کالاها استفاده کرده و جمعه سیاه امسال، ۹.۱۲ میلیارد دلار خرید آنلاین کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، طبق گزارشی که روز شنبه منتشر شد، شهروندان آمریکایی در جمعه سیاه امسال رکورد 9.12 میلیارد دلار را به صورت آنلاین خرج کردند، زیرا مصرف کنندگان از فشار ناشی از تورم بالا توانایی خرید در قیمت های معمولی را ندارند و تخفیف های زیادی را برای همه چیز از تلفن های هوشمند گرفته تا اسباب بازی ها دریافت کردند.

آمار شرکت ادوب و ادوب آنالیتیکس (بخش تحلیلی این شرکت) نشان داد هزینه آنلاین در جمعه سیاه، ۲.۳ درصد افزایش یافت زیرا مصرف‌کنندگان با وجود پیشنهادهای خریدی که از اکتبر آغاز شده بودند، منتظر خرید در روزهای خرید بزرگ بودند.

 

ادوب آنالیتیکس که تجارت الکترونیکی را با آنالیز تراکنشهای وب سایت‌ها را ارزیابی می‌کند، به اطلاعات خرید ۸۵ درصد ۱۰۰ فروشنده اینترنتی بزرگ در آمریکا دسترسی دارد. پیش بینی شده بود فروش جمعه سیاه، یک درصد رشد خواهد کرد.

ادوب انتظار دارد دوشنبه سایبری، بزرگترین روز خرید آنلاین فصل باشد و فروش آنلاین به ۱۱.۲ میلیارد دلار برسد.

 

انتظار می‌رفت که مصرف‌کنندگان پس از شیوع بیماری کرونا در دو سال گذشته به فروشگاه‌ها هجوم ببرند، اما صبح جمعه سیاه شاهد بودیم که فروشگاه‌ها با بارش پراکنده باران در برخی نقاط کشور، جمعیت کمتری نسبت به معمول داشتند.

آمریکایی‌ها برای خریدهای تعطیلات خود به گوشی‌های هوشمند روی آوردند، داده‌های Adobe نشان می‌دهد که خرید از طریق موبایل ۴۸ درصد از کل فروش دیجیتال جمعه سیاه را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز