رویکرد کشت قراردادی، حمایت از کشاورزان است

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۴:۰۵
کد خبر: ۱۴۰۵۰۲۹
رویکرد کشت قراردادی، حمایت از کشاورزان است
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: رویکرد ما در کشت قراردادی، حمایت از کشاورزان است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید سعید راد در جلسه پایش روند پیشرفت کشاورزی قراردادی که به منظور بررسی آخرین اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده در جهت اجرای کشت قراردادی با محوریت گندم در محل این شرکت برگزار شد، گفت: تحقق این مهم یک کار جهادی است که با همکاری دستگاه‌های ذیربط محقق خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم نگاه اجرایی و عملی به موضوع کشاورزی قراردادی، افزود: با تمام آبرو و اعتبارمان وارد میدان شده‌ایم تا این عملیات بزرگ را با روحیه جهادی در سراسر کشور، اجرا و عملیاتی کنیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه نگاهمان به کشاورز، نگاه حمایتی و رویکردمان در کشت قراردادی، حمایت از کشاورزان عزیز است، خاطرنشان کرد: خدمت به این عزیزان را برای خود تکلیف و وظیفه می‌دانیم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا موانع موجود را یک به یک از پیشِ پایِ کشاورزان برداریم.

در این جلسه علاوه بر مدیرعامل و معاونان و مدیران ستادی شرکت بازرگانی دولتی ایران، علی‌رضا مهاجر معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی و مدیران و نمایندگان مجموعه‌های مرتبط در موضوع کشاورزی قراردادی به صورت حضوری و رؤسای سازمان‌های جهاد کشاورزی و مدیران کل غله و خدمات بازرگانی استان‌های سراسر کشور به صورت مجازی شرکت داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما