پیشنهادات حوزه راه و شهرسازی در برنامه هفتم هفته آینده نهایی می‌شود

۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۲:۳۶:۱۷
کد خبر: ۱۴۰۵۷۰۱
پیشنهادات حوزه راه و شهرسازی در برنامه هفتم هفته آینده نهایی می‌شود
افندی زاده از برگزاری جلسات تدقیق تبصره های بودجه ۱۴۰۲ و نهایی شدن جزئیات پیشنهادی حوزه راه و شهرسازی در برنامه هفتم توسعه طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهریار افندی زاده  گفت: لازم است در روزهای آینده با برگزاری جلسات فشرده ، تبصره های بودجه ۱۴۰۲ در حوزه راه و شهرسازی نهایی و اعلام شود. همچنین جزئیات پیشنهادی برنامه هفتم توسعه در حوزه راه و شهرسازی با حضور همه معاونان و رؤسای سازمان ها و شرکت های تابعه در هفته آینده نهایی خواهد شد.

سرپرست وزارت راه و شهرسازی و معاون حمل ونقل این وزارتخانه، با اشاره به نقش موثر و قانونی سازمان ملی زمین و مسکن در وزارت راه و شهرسازی، تصریح کرد: در بخش مسکن فرآینده ها باید تعریف دقیق شود که یکی از این فرآیندها مولدسازی زمین است که باید با الحاق کارشناسی و تغییر کاربری ها ارزش افزوده ایجاد شود.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی به طور مستقیم با مردم در ارتباط است و هرگونه افزایش خدمات می تواند موجب رضایت مردمی شود پس باید مدیریت دارایی ها در سازمان ملی زمین و مسکن به خوبی انجام شود.

سرپرست وزارت راه و شهرسازی طرح نهضت ملی مسکن را مهم‌ترین برنامه پیش‌روی دولت و وزارت راه و شهرسازی عنوان و از سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درخواست کرد که در یک هفته آینده با برگزاری جلسه با معاونان و اعضای هیات مدیره این سازمان، چارجوب مشخص در خصوص اجرای نهضت ملی مسکن مشخص کنند.

افندی زاده یادآور شد: احکام برنامه هفتم توسعه می تواند در شناسایی اولویت ها راهگشا باشد و باید سازمان ملی زمین و مسکن با استفاده بهینه از منابع موجود، با دریافت مجوزها و تعریف دقیق فرآیندها به اهداف برنامه ریزی شده دست یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز