چگونگی بهره برداری از منابع آب دریا مورد بررسی قرار می گیرد

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۷:۴۲
کد خبر: ۱۴۰۷۱۹۷
چگونگی بهره برداری از منابع آب دریا مورد بررسی قرار می گیرد
یکصد و دومین نشست علمی-تخصصی با موضوع " بهره برداری از منابع آب دریا (فرصت‌ها، چالش‌ها و توصیه‌های سیاستی در صنعت نمک‌زدایی)"، برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، یکصد و دومین نشست علمی-تخصصی با مدیریت علمی عیسی بزرگ‌زاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی کلان منابع آب و تلفیق بودجه شرکت مدیریت منابع آب ایران و همچنین با سخرانی علیرضا بازارگان عضو هیئت علمی دانشکده محیط‌زیست دانشگاه تهران، امیر جعفری مدیر پروژه شرکت نور ویژه و عضو انجمن شرکت‌های آب شیرین کن و علی همتی شعبانی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سابق تأمین و انتقال آب خلیج فارس و با مشارکت فعال جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب­نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه­های اجرایی ملّی و استانی به صورت مجازی برگزار می­نماید.

از صاحب نظران و علاقه مندان دعوت می شود جهت بهره مندی از مباحث مطروحه و ایراد نظرات تخصصی خود به تالار نشست های مجازی این مرکز مراجعه فرمایند.

این نشست در روز چهارشنبه 16 آذر ماه سال 1401، ساعت 10 الی 12 ظهر  برگزار می شود.

لازم به ذکر است این نشست یکصد و دومین نشست علمی-تخصصی و با عنوان بهره برداری از منابع آب دریا (فرصت‌ها، چالش‌ها و توصیه‌های سیاستی در صنعت نمک‌زدایی) است که به همت دفتر آموزش و ترویج مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با حضور صاحب نظران ملی و استانی برگزار می گردد.

برای شرکت در این نشست مجازی به آدرس زیر مراجعه فرمایید :

http://connect.mporg.ir/dfrc

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز