رعایت ایمنی در معادن و کارگاه ها خط قرمز ایمیدرو است/ با خاطیان عدم رعایت HSE برخورد می شود

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۲:۰۶
کد خبر: ۱۴۰۷۳۹۵
رعایت ایمنی در معادن و کارگاه ها خط قرمز ایمیدرو است/ با خاطیان عدم رعایت HSE برخورد می شود
رییس هیات عامل ایمیدرو گفت خط قرمز ما ایمنی در کارگاه های معادن و زمین های اطراف آن که فعالیت می شود است و در این زمینه نباید کوتاهی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، وجیه الله جفری معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) امروز سه شنبه 15 آذر در ششمین همایش دوره ممیزی عملکرد HSE مدیران ایمیدرو اظهار داشت: باید با کسی که در رعایت مسائل ایمنی و ارتقا آن قصور دارد برخورد جدی شود و رعایت ایمنی (HSE) و توجه به آن برای همگان اعم از مدیر و کاگر و پیمانکار واجب است و باید کارکنان اهمیت این موضوع را جدی بگیرد.

وی افزود: خط قرمز ما ایمنی در کارگاه های معادن و زمین های اطراف آن که فعالیت می شود است و در این زمینه نباید کوتاهی صورت گیرد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: مدیران واحدها و مجتمع ها و نیز مدیران بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست باید به صورت مستمر و روزانه امور مربوط به این حوزه را رصد کنند.

جعفری در عین حال تاکید کرد: تلاش های یکساله مدیران بهداشت، ایمنی و محیط زیست سبب ارتقای جایگاه شرکت ها و واحدهای زیرمجموعه و تابعه می شود.

رئیس هیات عامل ایمیدرو در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: بررسی های ایمیدرو در این دوره نشان داده 44درصد از واحدها، بهبود مستمر داشته اند و این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

جعفری با بیان اینکه چنین دستاوردی می تواند الگوی سایر واحدها شود، گفت: ضروری است آن دسته از واحدها یا مجتمع هایی که امتیازات کمتری کسب کرده اند نسبت به رفع نواقص و مشکلات موجود اقدامات اصلاحی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز