رئیس سازمان هواپیمایی: چیدمان صندلی‌های هواپیما بر اساس مسافت است نه سلیقه/ همکاری سازمان هواپیمایی با وزارت دفاع در طرح‌های جدید

۱۴۰۱/۰۹/۲۸ - ۲۳:۰۰:۱۴
کد خبر: ۱۴۱۲۸۰۵
رئیس سازمان هواپیمایی: چیدمان صندلی‌های هواپیما بر اساس مسافت است نه سلیقه/ همکاری سازمان هواپیمایی با وزارت دفاع در طرح‌های جدید
رئیس سازمان هواپیمای کشور گفت: هواپیما یک طراحی اصولی دارد و بر اساس آن چیدمان صندلی‌ها انجام می شود؛ سلیقه ای در این باره وجود ندارد که تعداد صندلی ها بر همین اساس کم و زیاد شود؛ با توجه به مسافت و نوع هواپیما صندلی‌ها چیدمان می‌شود. 

محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حاشیه نمایشگاه حمل‌ونقل لجستیک و صنایع وابسته، در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، درباره آخرین وضعیت ساخت هواپیمای بومی؛ اظهار داشت: در 5 سال  گذشته زیرساخت های متعددی برای ساخت و تکمیل طرح هواپیمای بومی ایجاد شده و کار به خوبی پیش می رود.

وی افزود: امروزه از پلتفرم و طراحی جدید صحبت می شود قاعدتا سازمان هواپیمایی کشوری به دلیل متولی استاندارد و گواهی نامه پرواز در حوزه مسافربری مسئولیت اصلی را بر عهده دارد؛ اما برخلاف دوره قبل، این دوره در ابتدا از طراحی مفهومی و در حوزه طراحی و زیرساختها و بهره برداری و نور و میزان تولید در کنار همکاران خود در وزارت دفاع  هستیم و کار را به یکدیگر پیش می بریم.

وی در ادامه گفت:بخش اول پروژه هواپیمای باری است که باید دوره گذر و فرآیندهای تست را سپری کند تا وارد چرخه شود.

محمدی بخش در مورد کمیت صندلی‌ها در یک هواپیما و افت کیفیت آن گفت؛ هواپیما یک طراحی اصولی دارد و بر اساس آن چیدمان صندلی‌ها انجام می شود؛ اختیار و سلیقه ای در این باره وجود ندارد که تعداد صندلی ها بر همین اساس کم و زیاد شود؛ با توجه به مسافت و نوع هواپیما صندلی‌ها چیدمان می‌شود. 

وی‌ در مورد رفتار خدمه پرواز با مسافران تصریح کرد: در زمان شیوع بیماری کرونا خیلی از صنوف تعطیل شدند ولی همکاران ما سازمان هواپیمایی و ایرلاین های مختلف طبق وظیفه؛ کارهای خود را انجام دادند اما آسیب های زیادی هم به دلیل کرونا متحمل شدند. 

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بی انصافی است اگر رفتار یک نفر را به همگان تعمیم بدهیم، ما روزانه  گزارش های متعددی از احیای مریض (بچه خردسال و خانم/ آقای بدحال) در هواپیما داریم که تمام خدمه با جان و دل به آنها رسیدگی می کنند و اگر شکایتی هم باشد طبق قوانین حتما برخورد کرده و پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز