کاهش ۱۰۰۰ تومانی قیمت دلار در آخرین روز هفته

۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۶:۳۰
کد خبر: ۱۴۱۶۷۲۸
کاهش ۱۰۰۰ تومانی قیمت دلار در آخرین روز هفته
دلار در بازار آزاد با کاهش ۲ هزار تومانی وارد کانال ۴۲ هزار تومان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، قیمت دلار که صبح امروز( هشتم دی ماه 1401) در کانال های تلگرامی ( که معمولا نرخ‌هایشان تفاوت زیادی با بازار دارد) در کانال 43-44 هزار تومان در نوسان بود هم اکنون وارد کانال 42 هزار تومان شده است.

هرچند همچنان برخی از کانال‌های تلگرامی که پشت‌پرده‌شان مشخص است اصرار به ثبت قیمت دلار در کانال 43 هزار تومان دارند ولی تقریبا کانال‌های معتبر قیمت گذاری نیز به کاهش قیمت‌ها اذعان کرده اند.

در سبزه میدان و فردوسی هم دلار هم اکنون در کانال 42 هزار تومان معامله می شود. قیمت دلار هرات نیز وارد اصلاح شده است.

بازاری‌ها پیش بینی می کنند که هدف اول بازار همزمان با اصلاح قیمت‌ها می تواند محدوده کانال 41 هزار تومان باشد. فعالان بازار به مردم توصیه می کنند که مراقب سرمایه‌هایشان باشد چراکه قیمت‌ها با کاهش همراه شده است.

از مهمترین خبرهای امروز برای بازار ارز، حذف دامنه نوسان  معاملات ارز توافقی بود؛ طبق اطلاعیه شرکت مدیریت بازار متشکل ارز ایران، تمامی صرافی‌های بانکی و صرافی‌های تضامنی، در روز پنج شنبه 1401/10/08 براساس «کشف نرخ ارز توافقی بدون دامنه نوسان»، معاملات خویش را کمافی سابق انجام می دهند.

این بخشنامه باعث شد تا قیمتها در بازار متشکل ارزی برای ساعتی وارد کانال 41 هزار تومان هم شود اما در ادامه معاملات قیمت دلار در معاملات توافقی به کانال 39 هزار تومان بازگشت و در ساعت انتشار این خبر دلار توافقی 39 هزار و 800 تومان قیمت خورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز