رشد ۳۷ هزار واحدی شاخص کل بورس

۱۴۰۱/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۴:۲۱
کد خبر: ۱۴۲۰۲۴۸
رشد ۳۷ هزار واحدی شاخص کل بورس
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد با ۳۷ هزار واحدی به سطح یک میلیون و ۶۳۵ هزار واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، ۱۸ دی‌ماه) با ۳۷ هزار و ۱۶۶ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۶۳۵ هزار واحدی ایستاد.

شاخص هم‌وزن با ۱۰ هزار و ۳۱۵ واحد افزایش به ۴۹۲ هزار و ۴۳۹ واحد و شاخص قیمت با ۶ هزار و ۱۳۸ واحد رشد به ۲۹۳ هزار و ۲۸ واحد رسید.

 امروز نماد ایران خودرو (خودرو)، سایپا (خساپا)، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو (خگستر)، پالایش نفت تهران (شتران)، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، بانک تجارت (وتجارت) و بانک ملت (وبملت) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه چهار میلیارد و ۱۹۰ میلیون برگه سهم به ارزش ۱۶ هزار و ۵۱۶ میلیارد ریال دادوستد شد.

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۴۸۹ واحد افزایش داشت و به ۲۰ هزار و ۷۵۷ واحد رسید.

پلیمر آریاساسول (آریا)، بیمه پاسارگاد (بپاس)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (صبا)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، آهن و فولاد غدیر ایرانیان (فغدیر) و فرابورس ایران (فرابورس) تاثیر مثبت بر این شاخص داشتند.

در مقابل بهمن دیزل (خدیزل)، تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک (گدنا)، کشت و دامداری فکا (زفکا) و کشت و دام گلدشت نمونهاصفهان (زگلدشت) تاثیر منفی بر این شاخص داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز