قیمت طلا رشد خود را در بازار جهانی متوقف کرد

۱۴۰۱/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۵:۴۹
کد خبر: ۱۴۲۰۵۱۸
قیمت طلا رشد خود را در بازار جهانی متوقف کرد
قیمت طلا رشد خود را متوقف کرده زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال معاشقه با منطقه ای است که بیش از حد خرید شده و احتیاط را برای گاو نر تضمین می کند. پیش از اینکه قیمت طلا مسیر صعودی خود را به سمت مرز 1900 دلار از سر بگیرد، ممکن است عقب نشینی به سمت حمایت 1865 دلاری در راه باشد.

به گزارش خبرنگار بازار خبرگزاری برنا؛ قیمت طلا رشد خود را متوقف کرده است، زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال معاشقه با منطقه ای است که بیش از حد خرید شده است و احتیاط را برای گاو نر تضمین می کند. پیش از اینکه قیمت طلا مسیر صعودی خود را به سمت مرز 1900 دلار از سر بگیرد، ممکن است عقب نشینی به سمت حمایت 1865 دلاری در راه باشد. گاوهای نر طلا به هدف نزولی 1877 دلاری دست یافته اند که به آنها اجازه می دهد نفسی بکشند.

برای هدف قرار دادن دوباره 1900 دلاری طلا، بازگرداندن بالاترین قیمت چند ماهه به 1880 دلار بسیار مهم است. بسته شدن روزانه بالاتر از دومی برای گسترش معکوس صعودی مورد نیاز است. از طرف دیگر، اگر فروشندگان طلا حمایت فوق الذکر را در 1865 دلار کاهش دهند، افت مجدد به سوی میانگین متحرک (SMA) در 1853 دلار را نمی توان رد کرد.

بررسی اجمالی و بنیادینی طلا 

با توجه به اینکه انتظار می رود چرخش فدرال رزرو به روی میز بازگردد، سرمایه گذاران نیز بازگشایی کامل اقتصاد چین را تشویق می کنند. پس از سه سال، سرزمین اصلی چین گذرگاه‌های دریایی و زمینی را با هنگ کنگ باز کرد و به الزام مسافران ورودی به قرنطینه پایان داد و ستون نهایی سیاست صفر کووید را که 1.4 میلیارد جمعیت چین را در برابر این ویروس محافظت کرده بود، از بین برد. رویترز گزارش داد که از سایر نقاط جهان. فضای ریسک‌پذیر بازار بر بدبختی دلار آمریکا افزود و قیمت طلا را به مرز 1900 دلار بازگرداند.

قیمت طلا همچنین با انتشار اخباری مبنی بر افزایش 30 تنی ذخایر طلای خود توسط بانک مرکزی چین (PBOC) به 2010 تن افزایش یافت. در نوامبر، بانک خلق چین ذخایر طلای خود را 32 تن افزایش داد که اولین افزایش از سپتامبر 2019 بود.

در روز پیش رو، انتظارات فدرال رزرو همچنان به تحریک احساسات ریسک و اقدام قیمت دلار آمریکا ادامه خواهد داد و در نهایت بر قیمت طلا تأثیر می گذارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز