صرافی‌های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۰ شاهد کاهش ۱۸ درصدی سهم بازار بودند

۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۰۷:۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۴۲۱۲۳۴
صرافی‌های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۰ شاهد کاهش ۱۸ درصدی سهم بازار بودند
تحقیقات جدید ادعا می کند که صرافی ارزهای دیجیتال Huobi از سال 2020 شاهد کاهش 18 درصدی سهم بازار بوده است. در همین حال، استیبل کوین بومی این صرافی USDD به معامله زیر قیمت دلار خود ادامه داده است و صرافی را مجبور می کند تا در تلاش برای به دست آوردن مجدد با یک "چالش سخت" روبرو شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ تحقیقات جدید ادعا می کند که صرافی ارزهای دیجیتال Huobi از سال 2020 شاهد کاهش 18 درصدی سهم بازار بوده است. در همین حال، استیبل کوین بومی این صرافی USDD به معامله زیر قیمت دلار خود ادامه داده است و صرافی را مجبور می کند تا در تلاش برای به دست آوردن مجدد با یک "چالش سخت" روبرو شود. موقعیت سابق خود در آخرین هفته‌های سال 2022، Huobi تنها 4 درصد از بازار ارز جهانی را به خود اختصاص داده است که از 22 درصد در سال 2020 کاهش یافته است.

تحقیقات انجام‌شده توسط پلتفرم تحلیلی Kaiko بیان می‌کند که صرافی جاستین سان «بدون شک بزرگترین بازنده بازار خرس کریپتو» باقی مانده است. کایکو اضافه می‌کند که USDD علیرغم ادعای ناشران مبنی بر اینکه با نسبت وثیقه‌ای بیش از 200 درصد در قالب TRX، بیت‌کوین، USDC و USDT بومی TRON حمایت می‌شود، مقاومت قوی داشته است.

TRON DAO Reserve که توسط جاستین سان نیز تأسیس شده است، استیبل کوین‌ها را در بلاک چین TRON صادر می‌کند و تضمین می‌کند که ارزش آنها در برابر دلار آمریکا ثابت است. در پی نابودی FTX، بزرگترین مشکلات Sun زمانی پدیدار شد که USDD نتوانست میخ خود را بازگرداند. از آن زمان تاکنون، همواره با کمتر از یک دلار معامله شده است.

از سوی دیگر، زمانی که ثبات مالی Huobi زیر سوال رفت، کاربران هفته گذشته نزدیک به 100 میلیون دلار برداشت کردند. به نوبه خود، Sun، بزرگترین ذینفع در Huobi، 100 میلیون دلار USDC و USDT را از Binance به Huobi انتقال داد تا ایمان کاربران به صرافی رو به کاهش را تقویت کند.

با این حال، محققان Kaiko خاطرنشان کردند که USDD با وجود شرایط فعلی می‌تواند "هنوز هم میخ خود را به دست آورد".

در این گزارش آمده است: «هنگامی که به دفاتر سفارش USDD-USDT نگاه می‌کنیم، که بالاترین حجم معاملاتی است، می‌توان مشاهده کرد که عمق بازار در سمت پیشنهاد و تقاضا از اوایل دسامبر به طور مداوم نامتعادل بوده است.» و افزود: «نسبت پیشنهادات. to asks (حجم کل پیشنهادها تقسیم بر حجم درخواست ها) در بیشتر ماه گذشته زیر 1 بود که نشان می دهد فشار شدید فروش باعث پایین نگه داشتن قیمت می شود.

در همین حال، هفته گذشته گزارش شد که حقوق کارکنان صرافی به صورت استیبل کوین پرداخت می شود که اعتراض کارکنان را برانگیخته است. علاوه بر این، گزارش دیگری ادعا کرد که صرافی 20 درصد از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد. سان و تیمش، با این حال، ادعا کرده اند که این گزارش ها FUD هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز