مدیرعامل سابق بارکلیز: ارزهای دیجیتال نقش مهمی در امور مالی خواهند داشت

۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۲:۲۳:۲۳
کد خبر: ۱۴۲۱۲۵۶
مدیرعامل سابق بارکلیز: ارزهای دیجیتال نقش مهمی در امور مالی خواهند داشت
باب دایموند، مدیرعامل سابق بارکلیز معتقد است که ارزهای دیجیتال با وجود شرایط نامناسب بازار، نقش مهمی در بخش مالی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ باب دایموند، مدیرعامل سابق بارکلیز معتقد است که ارزهای دیجیتال با وجود شرایط نامناسب بازار، نقش مهمی در بخش مالی خواهند داشت.

به گزارش فایننشال تایمز، دیاموند در این مورد اظهار داشت:من نمی توانم به کسی فکر کنم که باور نداشته باشد که در آینده، نسخه دیجیتالی دلار برای استفاده سازمانی و شرکتی اتفاق نخواهد افتاد و بسیار کارآمدتر خواهد بود.

علاوه بر این، دایموند پیشنهاد می‌کند که ارزهای دیجیتال، به‌ویژه استیبل کوین‌ها، به روشی گسترده و کارآمد برای موسسات و شرکت‌ها برای انجام تراکنش‌ها در آینده تبدیل می‌شوند و قدرت بیشتری به استیبل کوین‌ها می‌افزایند.

اظهارات دایموند در مورد آینده استیبل کوین اندکی پس از آن بیان شد که شرکت بازار سرمایه او، Concord Acquisition، نتوانست یک معامله 9 میلیارد دلاری برای عرضه Circle، ناشر USDC، در فهرست سهام در بازار سهام امضا کند. همانطور که در یک بیانیه مطبوعاتی توسط Circle ذکر شد، Circle و Concord Acquisition متقابلاً با استناد به شرایط نامطلوب بازار کریپتو که منجر به عدم تقاضای سرمایه‌گذار در پیشنهاد آنها شد، توافق کردند که ترکیب تجاری پیشنهادی را خاتمه دهند. در نتیجه، "مدت زمان معامله به پایان رسید."

یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Circle، جرمی آلر، اظهار داشت:ما از به پایان رسیدن معامله پیشنهادی ناامید هستیم، با این حال، تبدیل شدن به یک شرکت عمومی همچنان بخشی از استراتژی اصلی Circle برای افزایش اعتماد و شفافیت است، که هرگز مهمتر از این نبوده است.

به طور مشابه، دایموند اظهار داشت که همچنان به تمرکز Circle بر پیروی از مقررات ایمان خواهد داشت و مشتاق است نقش یک حامی را بر عهده بگیرد: «من به رویکرد نظارتی Circle برای ایجاد اعتماد و شفافیت در صنعت مالی اطمینان دارم. هرگز مهمتر از این نبوده است و من همچنان حامی این شرکت خواهم بود که به رشد خود ادامه دهد."

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز