رییس هیات مدیره اموال تملیکی: ۲۳ هزار میلیارد تومان کالا در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شده است

۱۴۰۱/۱۰/۲۲ - ۱۹:۳۴:۴۱
کد خبر: ۱۴۲۲۰۹۴
رییس هیات مدیره اموال تملیکی: ۲۳ هزار میلیارد تومان کالا در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شده است
رئیس هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: اموال تملیکی در یکسال گذشته اقدامات خوبی را انجام داده است به طوری که در بحث تعیین تکلیف کالا از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان کالا را تعیین تکلیف کرده ایم که نسبت به دوره قبل قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در بازدید دادستان تهران از انبارهای اموال تملیکی استان تهران بیان داشت: بیش از ۷۰۰ درصد افزایش فروش داشته ایم که بیش از ۸ هزار میلیارد تومان فروش است به طوری که در دوره مشابه گذشته هزار میلیارد تومان فروش داشته ایم. رئیس سازمان اموال تملیکی بیان کرد: در مزایده روز گذشته برای اولین بار هزارو ۲۵۴ میلیارد تومان در یک مزایده کالا فروخته شده است.

وی بیان کرد: در یکسال گذشته اقدامات فوق العاده ای انجام شده است به طوری که کالاهای رسوبی ۱۵ الی ۲۰ سال گذشته در انبارها تعیین تکلیف شده است. اجتهادی اظهار کرد: خودرو های بالای ۲ هزارو ۵۰۰ سی سی امکان فروش از طریق مزایده را ندارد و خودرو های قاچاق زیر ۲ هزار و ۵۰۰ سی سی در شرایط فعلی طبق مکاتبه وزارت صمت امکان شماره گذاری ملی ندارد بنابراین از طریق مزایده نمی‌توانیم فروش داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در ادامه افزود: موتور سیکلت های ۲۵۰ سی سی قابلیت فروش به صورت عموم را ندارد و در موتور سیکلت های زیر ۲۵۰ سی سی مشکل فروش از طریق مزایده را نداریم ولی عمده موتور سیکلت های موجود در اموال تملیکی بالای ۲۵۰ سی سی است.

گفتنی است؛ دادستان تهران در راستای تعیین تکلیف خودرو ها و موتور سیکلت های موجود در سازمان اموال تملیکی خطاب به رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: پیشنهادات خود را اعلام کنید تا پیگیرها و تصمیم گیرهای لازم را اتخاذ کنیم تا تعیین تکلیف این کالاها نیز صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما