سه خانواده چهارقلوهای یزدی از رئیس جهمور خانه هدیه گرفتند

۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۵:۳۵
کد خبر: ۱۴۲۲۲۹۲
سه خانواده چهارقلوهای یزدی از رئیس جهمور خانه هدیه گرفتند
وزیر راه و شهرسازی از اهدای یک واحد آپارتمان یا زمین به سه خانواده چهارقلوهای یزدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در اولین روز دور دوم سفرهای استانی هیات دولت، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همراه با وزیر راه و شهرسازی در منزل سه خانواده دارای چهارقلوی شهر یزد حاضر شدند.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بعد از پیگیری‌های خانم خزعلی (معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ) در جلسات تهران و بعد از ورود به استان یزد برآن شدیم که به طور ویژه این کار خیر محقق شود، گفت: رئیس محترم جمهور به دلیل فشردگی برنامه‌ها نتوانستند در این دیدار حضور داشته باشند، اما سلام رساندند و قول دادند که به هر خانواده یک واحد مسکونی اهدا شود.

مهرداد بذرپاش با بیان اینکه هر کدام از خانواده‌ها می‌توانند یک واحد آپارتمان یا زمین هدیه بگیرند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که شما مشکلی از جهت تامین مسکن نداشته باشید و تمام فکر و دغدغه تان بزرگ کردن بچه‌ها باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده هم با تاکید بر اینکه امیدواریم با پیگیری‌هایی که صورت می گیرد در کمترین زمان  واحد مسکونی این سه خانواده تامین شود، عنوان کرد: یکی از مشکلات سرراه خانواده‌ها برای بچه دار شدن، هزینه گزاف مسکن است و برآنیم که در قدم اول این نگرانی را از روی دوش خانواده‌های چهارقلو برداشته و در قدم‌های بعدی از میان سایر خانواده‌های پرجمعیت حذف کنیم.

انسیه خزعلی از همراهی و خیرخواهی صاحبخانه یکی از چهارقلوها قدردانی و تاکید کرد: این عمل خداپسندانه ذخیره آخرت است. همراهی مالک با شرایط سخت مستاجر یکی از رفتارهای خیرخواهانه‌ای است که می‌تواند تحمل شرایط سخت را برای هر مستاجری راحت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز