بزودی راه حل لایه ۲ Shiba Inu در فاز بتا راه اندازی می شود

۱۴۰۱/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۶:۵۴
کد خبر: ۱۴۲۳۶۴۰
بزودی راه حل لایه ۲ Shiba Inu در فاز بتا راه اندازی می شود
تیم Shiba Inu از انتشار بتا آتی پلتفرم بلاک چین L2 خود، Shibarium، با هدف کاهش هزینه‌های گاز اتریوم خبر داده و معرفی Shibarium با هدف از بین بردن یک مانع معمولی برای کاربرانی که مایل به شرکت در تراکنش‌های روزانه هستند، انجام شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ تیم Shiba Inu از انتشار بتا آتی پلتفرم بلاک چین L2 خود، Shibarium، با هدف کاهش هزینه‌های گاز اتریوم خبر داده است. به این ترتیب، معرفی Shibarium با هدف از بین بردن یک مانع معمولی برای کاربرانی که مایل به شرکت در تراکنش‌های روزانه هستند، انجام شده است.

طبق این اطلاعیه، شیباریوم یک بلاک چین لایه ۲ است، به این معنی که تراکنش‌ها «خارج از زنجیره» انجام می‌شوند و دوباره به شبکه اتریوم منتقل می‌شوند. از آنجایی که بلاک چین شیباریوم مسئول بیشتر کارهای پردازشی است، کاربران از نیازهای پهنای باند کمتر، هزینه تراکنش ارزان‌تر و زمان تراکنش سریع‌تر بهره می‌برند.

علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، چارچوب توسعه Shibarium ویژگی های گسترده ای را ارائه می دهد که جامعه ممکن است برای اجرای طرح های بلاک چین خود از آنها استفاده کند. به گفته توسعه دهندگان، برنامه های کاربردی متعدد ممکن برای برنامه های غیرمتمرکز ساخته شده بر روی Shibarium شامل بازی، شبکه های اجتماعی، آموزش و زنجیره تامین است.

علاوه بر این، این پلتفرم با توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیز سازگار خواهد بود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا NFT‌های منحصر به فرد را برای زنجیره‌های جداگانه صادر کنند. کاربران علاوه بر استفاده برای پیشنهادهایی مانند املاک دیجیتال و آثار هنری، می توانند این توکن ها را برای دسترسی به رویدادهای زنده مبادله کنند.

تیم توسعه Shibarium همچنین فاش کرده است که توکن بومی پروتکل، $BONE، برای پرداخت تراکنش‌های گاز و پاداش اعتبارسنجی‌ها و نمایندگان استفاده می‌شود. با این وجود، هدف اصلی $BONE با حکمرانی مرتبط بوده است.

هر بار که یک نقطه عطف انجام می شود، مقدار مشخصی از BONE $ برای اعتبار سنجی و نمایندگان شبکه صادر می شود. آنها همچنین سهمی از توکن TREAT را دریافت خواهند کرد. اعتبار سنجی برای پوشش هزینه های جاری گره، کمیسیون دریافت می کند. پس از کسر هزینه‌های اعتبارسنجی، پاداش‌ها به صورت درصدی از تعداد کل توکن‌های $BONE شرط‌بندی شده داده می‌شوند.

در همین حال، داده‌های وب‌سایت ردیابی Shibburn نشان داد که میزان سوختگی برای SHIB در آخر هفته به 5761 درصد افزایش یافته است. این همچنین همزمان شد با گزارش ردیاب داده‌های زنجیره‌ای WhaleStats مبنی بر اینکه Shiba Inu از بیت‌کوین پیچیده (WBTC) پیشی گرفته و تبدیل به پرمعامله‌ترین دارایی دیجیتال برای بزرگترین 100 نهنگ اتریوم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز