آیا حرکت صعودی هلیوم ۲ رقمی می شود؟

۱۴۰۱/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۴۲۳۷۴۲
آیا حرکت صعودی هلیوم ۲ رقمی می شود؟
بر اساس تجزیه و تحلیل هلیوم، یک روند صعودی در نمودارهای HNT در 24 ساعت گذشته غالب شده است و هم اکنون با قیمت 3.10 دلار معامله می شود که تنها در روز گذشته 13.25 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ بر اساس تجزیه و تحلیل هلیوم، یک روند صعودی در نمودارهای HNT در 24 ساعت گذشته غالب شده است؛ اکنون با قیمت 3.10 دلار معامله می شود که تنها در روز گذشته 13.25 درصد افزایش یافته است.

شاخص های بازار امروز مثبت هستند و هلیوم (HNT) نیز از این روند صعودی مستثنی نیست. ارزش بازار هلیوم (HNT) با 13.89 درصد افزایش به 428,374,351 دلار و حجم معاملات 24 ساعته با 21.57 درصد افزایش به 9,953,076 دلار رسید. هر دو عامل به رشد کمک کردند. عملکرد قوی بازار نتیجه نگرش مثبت و نقدینگی فراوان آن است.

گاوها کنترل کامل بازار HNT را در دست دارند زیرا قیمت ها را بالاتر می برند تا از سطح مقاومت فعلی (3.2 دلار) عبور کنند. اگر این فشار صعودی ادامه یابد، HNT این سطح مقاومت را شکسته و در روزهای آتی بیشتر نوسان خواهد کرد.

HNT در هفته گذشته در یک طغیان صعودی بوده است، زیرا گاوها حرکت مثبت هفته را حفظ کرده اند و سطوح مقاومت و حمایت جدیدی را در جلسات معاملاتی مختلف در طول هفته ایجاد کرده اند. این نشان می دهد که HNT پتانسیل کامل برای ادامه روند صعودی در روزهای آینده را دارد.

طغیان صعودی را می توان با معاملات قیمت HNT در باند بولینگر مشاهده کرد. این نشان می دهد که نوسان قیمت ها اتفاق افتاده است. علاوه بر این، طبق اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) که در حال حاضر روی 82.32 است و به تدریج در منطقه اشباع خرید قرار دارد، قیمت ها ممکن است قبل از یک شکست دیگر، اندکی در این سطوح تثبیت شوند.

خط MACD (آبی) به سمت شمال و بالای خط سیگنال در حال پیشروی است، که نشان می دهد پیشرفت صعودی در بازار HNT ادامه خواهد داشت زیرا حرکت صعودی بسیار قوی است. روند صعودی این خط MACD و حرکت آن به سمت ناحیه مثبت نشان می دهد که بازار هلیم همچنان تحت سلطه گاوها خواهد بود.

هر چه هیستوگرام بیشتر به ناحیه سبز حرکت کند، احتمال تحقق این پیش بینی صعودی بیشتر است.

در نمودار چهار ساعته، خرس‌ها شروع به ورود به بازار HNT کرده‌اند تا ادامه روند صعودی را محدود کنند. بنابراین خریداران باید بازار را در اختیار خود نگه دارند تا از برگشت به دلیل فشار خرسی جلوگیری کنند.

خریداران مطمئن‌تر هستند که بازار هلیوم پس از دریافت سیگنال «خرید» از شاخص‌های رتبه‌بندی فنی در نمودار قیمت HNT به افزایش خود ادامه خواهد داد، بنابراین انتظار می‌رود روند صعودی‌تر ادامه یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز