آمادگی برای راه‌اندازی خط کشتیرانی چابهار- عمان

۱۴۰۱/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۷:۱۰
کد خبر: ۱۴۲۵۱۸۲
آمادگی برای راه‌اندازی خط کشتیرانی چابهار- عمان
کابوسی گفت: در صورت تامین سوخت یارانه‌ای، کشتیرانی والفجر آمادگی دارد که خط مسافری چابهار به عمان را در اسرع وقت راه‌اندازی و برقرار سازد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران؛  عباس کابوسی سخنگوی شرکت والفجر اظهار کرد: طی سه ماه اخیر، ۱۵ سفر دریایی از بندر چابهار به بنادر هند و بالعکس انجام شده است؛ این در حالی است که تردد از بندر چابهار به کشورهای شرق دور از جمله هند رو به رشد است.

وی افزود: نخستین شناور با ظرفیت کامل ۵۵۰ TEU کانتینر طی هفته‌های گذشته از بنادر هند به چابهار رسیده و بار آن به صورت کامل تخلیه شده است.هم اکنون شرکت کشتیرانی والفجر خط کشتیرانی منظم و مستقیمی را به بنادر هند برقرار کرده است که آماده حمل کالا بین این بنادر و بندر چابهار است.

کابوسی تاکید کرد: شرکت کشتیرانی والفجر، در مسیر بنادر جنوبی خلیج فارس به چابهار با کاهش نرخ کرایه حمل و بهبود برنامه زمانبندی‌ها، زمان حمل بار در این مسیر را نیز کاهش داده است.

وی با اشاره به فعالیت این شرکت در بخش حمل‌و نقل مسافری نیز اعلام‌کرد: با رفع محدودیت‌های کرونایی طی سال جاری خطوط مسافری از بندرعباس به شارجه، بندر لنگه به دبی و خرمشهر به کویت فعالیت عادی خود را داشته‌اند و با توجه به افزایش نرخ بلیط هواپیما در مسیرهای یاد شده، استقبال مسافران از سفر با شناورهای مسافری کشتیرانی والفجر افزایش داشته است.

وی افزود: بر این اساس کشتیرانی والفجر طی ۹ ماهه سال جاری نزدیک به ۷۰ هزار نفر مسافر در خطوط یاد شده جابجا کرده و طی مدت یاد شده نیز افزایش کیفیت خدمات از جمله اجرای پروتکل‌های بهداشتی کرونایی و همچنین بهبود پذیرایی از مسافران را در دستور کار قرار داده است.

کابوسی خاطر نشان کرد: در صورت تامین سوخت یارانه‌ای، کشتیرانی والفجر آمادگی آن را دارد که خط مسافری چابهار به عمان را نیز در اسرع وقت راه‌اندازی و برقرار سازد.

سخنگوی شرکت والفجر گفت: در بخش فراساحل نیز کشتیرانی والفجر با دارا بودن جوان ترین و بزرگترین ناوگان تحت پرچم ایران فعالیت‌های خود را توسعه داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز