بیت کوین سود ۲۴ ساعته را اعلام می کند

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۴۲۷۱۲۴
بیت کوین سود ۲۴ ساعته را اعلام می کند
کوین مارکت کپ، ارزش بازار جهانی ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 1.44 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ کوین مارکت کپ، ارزش بازار جهانی ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 1.44 درصد افزایش یافته است. ارزش کل بازار کریپتو به 1.06 تریلیون دلار می رسد.

یکی از ارزهای دیجیتال که در افزایش ارزش بازار ارزهای دیجیتال نقش داشته است، خود رهبر ارزهای دیجیتال، بیت کوین (BTC) است. کوین مارکت کپ نشان می دهد که قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 1.59 درصد افزایش یافته است. در نتیجه، قیمت بیت کوین بالاتر از سطح 23 هزار دلار در 23077.22 دلار معامله می شود. این همچنین عملکرد هفتگی BTC را به +9.54٪ افزایش داده است.

1پ

با نگاهی به نمودار روزانه BTC/USDT، قیمت بیت کوین در سطح حمایت کوچک در 22778.00 دلار قرار دارد.

اندیکاتورهای فنی همچنان به نفع بیت کوین تغییر می کنند و خط EMA 9 روزه بالای خط متحرک نمایی 20 روزه قرار دارد. علاوه بر این، خط RSI روزانه بالاتر از خط روزانه RSI SMA قرار دارد.

چیزی که سرمایه گذاران و معامله گران باید به آن توجه داشته باشند این است که خط روزانه RSI SMA ممکن است به طور نزولی از خط RSI روزانه عبور کند. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت بیت کوین احتمالاً به زیر سطح حمایت 22,778.00 دلار خواهد رسید که در نهایت منجر به کاهش به سمت حمایت اصلی در 21,352.00 دلار خواهد شد.

از طرف دیگر، اگر خط RSI روزانه شروع به جدا شدن از خط RSI SMA روزانه در 24 تا 48 ساعت آینده کند - متعاقباً از تلاقی نزولی جلوگیری می کند - آنگاه قیمت BTC یا در حمایت فعلی تثبیت می شود یا کاهش می یابد. 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز