ادامه ارسال سیگنال‌های صعودی بیت کوین

۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۰۴:۰۵:۰۵
کد خبر: ۱۴۲۸۵۷۳
بازارهای آپشن بیت کوین همچنان نشان می دهند که سرمایه گذاران در حال پیش بینی افزایش بیشتر قیمت بیت کوین هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ بازارهای آپشن بیت کوین همچنان نشان می دهند که سرمایه گذاران در حال پیش بینی افزایش بیشتر قیمت بیت کوین هستند. طبق نموداری در The Block، شیب دلتای 25 درصدی بیت کوین که به طور گسترده دنبال می شود، از اواسط ژانویه بالای صفر باقی مانده است و اخیراً به بالاترین حد خود از سه ماهه چهارم 2021 نزدیک به 6.0 رسیده است.

33

25درصد انحراف اختیار معامله دلتا یک پروکسی است که به طور عمومی نظارت می‌شود برای میزانی که میزهای معاملاتی برای محافظت بالا یا پایین از طریق گزینه‌های خرید و فروش که به سرمایه‌گذاران می‌فروشند، بیش از حد یا کمتر شارژ می‌شوند. اختیار خرید به سرمایه گذار این حق را می دهد اما نه تعهدی برای فروش یک دارایی به قیمت از پیش تعیین شده، در حالی که اختیار خرید به سرمایه گذار این حق را می دهد که دارایی را با قیمت از پیش تعیین شده بخرد اما نه تعهدی.

انحراف 25 درصدی گزینه‌های دلتا بالای 0 نشان می‌دهد که میزها برای گزینه‌های تماس معادل در مقابل قرارها هزینه بیشتری دریافت می‌کنند. این نشان می‌دهد که تقاضای بالاتری برای تماس‌ها در مقابل فروش وجود دارد، که می‌تواند به عنوان یک علامت صعودی تعبیر شود، زیرا سرمایه‌گذاران مشتاق‌تر برای محافظت در برابر افزایش قیمت‌ها (یا شرط‌بندی) هستند.

نسبت قرارداد/تماس باز به احساسات قوی BTC اشاره دارد

افزایش مستمر 25 درصد انحراف گزینه دلتا بیت کوین نشانه آن است که تمایل سرمایه گذاران نسبت به بزرگترین ارز دیجیتال جهان بر اساس ارزش بازار در ژانویه تغییر قابل توجهی به سمت بهتر شدن داشته است. یکی دیگر از شاخص‌های بازار گزینه‌ها به نام نسبت قرارداد/تماس با بهره باز نیز نشان‌دهنده بهبود احساسات است.

طبق نموداری در Block، نسبت بین خرید و فروش BTC باز و گزینه های فراخوان در صرافی مشتقات Deribit آخرین بار در 0.46 بود که نزدیک به پایین ترین حد خود از ژانویه 2022 بود. این نسبت بلافاصله پس از سقوط ارز دیجیتال FTX در سال 2018 تا 0.61 افزایش یافت. اوایل نوامبر

44

سرمایه گذاران شرط بندی می کنند که بازار خرسی به پایان رسیده است؟

سیگنال‌های صعودی در مورد نوع حمایتی که سرمایه‌گذاران در بازار گزینه‌های بیت‌کوین می‌خواهند، به فهرست رو به رشدی از دلایلی می‌افزایند که چرا سرمایه‌گذاران، تحلیل‌گران و مفسران به طور فزاینده‌ای بر این عقیده هستند که آخرین بازگشت در قیمت بیت‌کوین ممکن است به اصطلاح دیگری نباشد. رالی بازار نزولی»، همانطور که بارها و بارها در سال 2022 اتفاق افتاد، اما می تواند شروعی برای بهبود بازار گسترده تر باشد.

همانطور که در مقاله اخیر توضیح داده شد، شش شاخص از هشت شاخصی که توسط تحلیلگران پلتفرم تجزیه و تحلیل داده های کریپتو Glassnode برای شناسایی زمان خروج بیت کوین از بازار نزولی مشاهده می شود، سیگنال های صعودی چشمک زن هستند و هفتمین شاخص نیز به زودی سبز می شود.

در همین حال، به نظر می رسد بادهای مخالف کلان سال 2022 در حال کاهش است. تورم ایالات متحده به سرعت به سطوح قابل قبول تری کاهش می یابد و با توجه به داده های نظرسنجی اخیر و درآمد شرکت ها، اقتصاد ایالات متحده در حال توقف است، ارزیابی بازار اوراق قرضه مبنی بر اینکه فدرال رزرو نمی تواند نرخ های بیشتری را در سال 2023 کاهش دهد، به نظر می رسد. تماس با دقت فزاینده

این روایت تاکنون محرک اصلی رشد بیت کوین در سال 2023 بوده است و بسیاری فکر می کنند می تواند قیمت آن را در ماه های آینده بیشتر حمایت کند. در حالی که برخی همچنان آخرین حرکت صعودی را به عنوان یک رالی دیگر در بازار نزولی به سخره می گیرند، شاخص های ذکر شده در بالا در داشبورد Glassnode نشان می دهد که این آخرین حرکت بالاتر می تواند چیزی بیشتر باشد.

علائم اضافی بازیابی بازار

در جای دیگر، شاخص ترس و طمع بیت کوین که به طور گسترده دنبال می شود، اخیراً پس از طلسم طولانی ترس و ترس شدید، برای اولین بار به منطقه خنثی (یعنی بالای 50) بازگشت. بازیابی پایدار به حالت خنثی اغلب در ابتدای بازار صعودی بعدی بیت کوین، مانند اوایل سال 2019 و سپس دوباره در اواسط سال 2020 اتفاق می افتد.

در همین حال، تجزیه و تحلیل حساب توییتر CryptoHornHairs با محوریت رمزارز، مشاهده‌ای شگفت‌انگیز نشان داد که بیت‌کوین تقریباً دقیقاً از یک چرخه بازار تقریباً چهار ساله پیروی می‌کند که در بیش از هشت سال گذشته دنبال کرده است. تجزیه و تحلیل نشان می دهد که پس از پایان ماه نوامبر گذشته، بیت کوین ممکن است برای نزدیک به 1000 روز دیگر رشد کند، قبل از اینکه در سال 2025 وارد بازار نزولی بعدی شود.

علاوه بر این، یک مدل قیمت گذاری بیت کوین که به طور گسترده دنبال می شود، داستان مشابهی را ارسال می کند. با توجه به مدل قیمت گذاری سهام به جریان بیت کوین، چرخه بازار بیت کوین تقریباً چهار سال است و قیمت ها معمولاً نزدیک به میانه فاصله چهار ساله بین «نصف شدن» پایین می آیند – نصف شدن بیت کوین یک پدیده چهار ساله است. جایی که پاداش استخراج به نصف کاهش می یابد، بنابراین نرخ تورم بیت کوین کاهش می یابد. تاریخچه قیمت گذشته نشان می دهد که افزایش بزرگ بعدی بیت کوین پس از نصف شدن بعدی در سال 2024 اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز