نهضت تعمیر قطعه و ساخت هواپیمای ایرانی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان هواپیمایی کشوری‌است

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۲:۴۰
کد خبر: ۱۴۳۰۹۴۵
نهضت تعمیر قطعه و ساخت هواپیمای ایرانی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان هواپیمایی کشوری‌است
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با حضور در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، ضمن بازدید از آشیانه تعمیرات تخصصی شرکت هواپیمایی آتا گفت: نهضت تعمیر قطعه و ساخت هواپیمای ایرانی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان هواپیمایی کشوری‌است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد محمدی‌بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با حضور در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، از آشیانه تعمیرات تخصصی شرکت هواپیمایی آتا بازدید کرد.

در این بازدید که رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی و همچنین سهیل قیاسی مدیرعامل شرکت هواپبمایی آتا نیز حضور داشتند، محمدی بخش ضمن اشاره به اولویت‌های اصلی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هم اکنون "نهضت تعمیر قطعه" و "ساخت هواپیمای ایرانی" از مهم ترین اولویت های سازمان است که فعالیت آشیانه تعمیرات تخصصی شرکت هواپیمایی آتا در فرودگاه تبریز به‌عنوان یکی از کامل‌ترین آشیانه های تعمیراتی کشور ، مصداق بارز تحقق این برنامه است.

محمدرضا زنوزی مطلق مالک هواپیمایی آتا نیز در این بازدید از ملحق شدن هواپیماهای جدید به این شرکت هواپیمایی در آینده نزدیک خبر داد.

گفتنی‌است پس از این دیدار، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرکل فرودگاه‌های استان و مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا در بیت حجة الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه شهر تبریز حضور یافتند که در این دیدار  محمدی بخش گزارشی در خصوص آخرین وضعیت صنعت هوانوردی کشور و استان آذربایجان شرقی ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما