بازار کریپتو امروز بالا است/ قیمت بیت کوین ثابت است!

۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۴۳۱۳۷۹
بازار کریپتو امروز بالا است/ قیمت بیت کوین ثابت است!
بازار کریپتوکارنسی بازار را در یک یادداشت مثبت باز کرده است زیرا اکثر ارزهای دیجیتال با ارزش بالا به صعودی تبدیل شده اند. این رالی صعودی توسط اولین کریپتو متولد شده، قیمت بیت کوین رهبری می شود که اکنون به بالای سطح 23500 دلار رسیده است و به شدت به سمت 24 هزار دلار در حال حرکت است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ به سمت یک آخر هفته صعودی بدوید! بازار کریپتوکارنسی بازار را در یک یادداشت مثبت باز کرده است زیرا اکثر ارزهای دیجیتال با ارزش بالا به صعودی تبدیل شده اند. این رالی صعودی توسط اولین کریپتو متولد شده، قیمت بیت کوین رهبری می شود که اکنون به بالای سطح 23500 دلار رسیده است و به شدت به سمت 24 هزار دلار در حال حرکت است. اینطور نیست، حتی اتریوم، BNB، XRP، کاردانو، سولانا و سایر آلتکوین‌های برتر رالی قیمت از دست رفته خود را دوباره به دست آورده‌اند.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین پس از افزایش 3 درصدی در 24 ساعت گذشته، 23793 دلار ارزش گذاری شده است. در حالی که اتریوم در 24 ساعت گذشته 5.52 درصد افزایش یافته است و اکنون با قیمت 1667 دلار معامله می شود که در رالی آلت کوین پیشرو است.

جهش بازار کریپتو با افزایش 25 بیتی بر ثانیه نرخ بهره فدرال رزرو

این صحنه یک روز پیش نبود، زیرا بازار ارزهای دیجیتال قبل از نتایج جلسه FOMC رو به کاهش بود. با این حال، در طول کنفرانس FOMC، رئیس فدرال رزرو، جروم پاول ادعا کرد که کمیته روی هدف تورم 2 درصد متمرکز است. فدرال رزرو همچنین ادعا کرد که اگرچه تورم کاهش یافته است، اما همچنان بسیار بالاست و باید مهار شود.

پس از بیانیه فوق رئیس فدرال رزرو، بازار ارزهای دیجیتال واکنش منفی نشان داد، اما به زودی با اعلام فدرال رزرو ایالات متحده افزایش نرخ بهره، گاوها کنترل را در دست گرفتند. پس از نشست FOMC، فدرال رزرو آمریکا جلسه خود را برگزار کرد و با افزایش 0.25 درصدی یا 25 واحدی بر ثانیه به پایان رسید.

سال گذشته بازار مالی شاهد یکی از بالاترین افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو بود که از 4.5 درصد به 4.75 درصد افزایش یافت. این رویکرد تهاجمی برای کاهش نرخ تورم فزاینده بود. در همین حال، بازار سهام ایالات متحده که دارایی‌های کریپتو به دنبال آن هستند نیز افزایش یافته است که در آن S&P 500 1.05 درصد و نزدک 100 2.16 درصد افزایش یافته است.

در مقابل، آنچه در اینجا باید به آن اشاره شود این است که در جلسه FOMC، رئیس فدرال رزرو ادعا کرد که تورم همچنان بالاست و کار انجام نشده است. این نشان می دهد که افزایش نرخ بهره بیشتر ادامه خواهد داشت و از این رو، سرمایه گذاران و معامله گران باید قبل از تصمیم گیری بیشتر، نوسانات بازار کریپتو را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز