بانک مرکزی به بانک‌ها هشدار داد

۱۳۹۴/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۷:۴۹
کد خبر: ۲۸۳۲۴۵
بانک مرکزی به بانک‌ها هشدار داد
بانک مرکزی با هشدار نسبت به عدم اجرای نرخ های جدید سود توسط بانک ها اعلام کرد: بازرسان این بانک به صورت جدی در این زمینه نظارت خواهند کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، بانک مرکزی با اعلام اینکه مردم می توانند شکایات خود را در مورد نرخ های سود بانکی به بانک مرکزی اعلام کنند گفت: تلفن پیام گیر روابط عمومی، آماده دریافت شکایات مردمی است.

در اطلاعیه بانک مرکزی آمده است: مردم شریف ایران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بانک ها از مفاد «دستورالعمل ناظر بر سیاست‌های پولی و اعتباری در سال ۱۳۹۴» مراتب را به بانک مرکزی گزارش نمایند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، متعاقب ابلاغ «دستورالعمل ناظر بر سیاست‌های پولی و اعتباری در سال ۱۳۹۴» به شبکه بانکی، از روز چهارشنبه ۱۳۹۴.۰۲.۱۶ اجرای مفاد دستورالعمل فوق برای کلیه بانک ها و موسسات اعتباری الزامی است و بازرسان بانک هم با جدیت به این مقوله نظارت خواهد نمود.

این گزارش می افزاید: مردم شریف ایران می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بانکها از مفاد دستورالعمل مورد اشاره،  شکایات خود را از طریق تلفن پیام گیر روابط عمومی به شماره ۲۹۹۵۴۸۵۵ اعلام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز