وزیر جهاد کشاورزی:

اهداف اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخل محقق می‌شود

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۹۲۵۵۱
اهداف اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخل محقق می‌شود
نهمین همایش فرهنگ و مدیریت جهادی صبح امروز با حضور ابو ترابی فرد نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی،آیت الله حسن عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از جهادگران عرصه های دفاع مقدس و همچنین مدیران و کارشناسان جهاد کشاورزی سراسر کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، حجتی با اشاره به کمبود امکانات در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در آن دوران، امکانات چندانی در اختیار نداشتیم اما با روحیه انقلابی و تکیه بر توانمندی های داخلی، در انجام کارها موفق می شدیم و بر مشکلات غلبه می کردیم.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم شناخت و بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی گفت: هرگز در دنیا پول، امکانات و ... کارساز نبوده بلکه موفقیت ها و دستاوردهای بشر در پی همت ، پشتکار و تلاش و اراده بدست آمده است.

وی تصریح کرد:در صورت استفاده از توانمندهای کشور می توانیم در زمینه مسائل سیاسی و بین المللی نیز جدی تر وارد عمل شویم.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی با اتکاء و بهره گیری از" ظرفیت ها و توانمندی های داخلی"، "روحیه انقلابی و مسولیت پذیری" و "مدیریت جهادی" قابل تحقق است.

همچنین در این همایش نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در سخنانی شرط تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی را کاهش هزینه ها، هدایت منابع و خلق ثروت عنوان و با اشاره به موقعیت ایران در منطقه، گفت: ما باید راهبرد خود را عوض کنیم و در مسیر تولید حداکثری و مصرف حداقلی گام برداریم.

در این همایش، آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز طی سخنانی با اشاره به ویژگی های روحیه و فرهنگ جهادی، "مدیریت جهادی" را راهگشای تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی و پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد.

در نهمین همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی از دومین جلد دانشنامه اسلامی ویژه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست با حضور وزیر جهاد کشاورزی و حجت الاسلام و المسلمین ابو ترابی فرد و آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از دومین جلد دانشنامه اسلامی ویژه کشاورزی ، منابع طبیعی و محیط زیست رونمایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز