عطرچیان: از سفر زمینی غیرضروری به ترکیه خودداری کنید

۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۶:۱۸
کد خبر: ۳۰۶۴۴۲
عطرچیان:  از سفر زمینی غیرضروری به ترکیه خودداری کنید
مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت :شرکت‌های مسافری و باری از سفر زمینی غیرضروری به ترکیه خودداری کنند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، محمد جواد عطرچیان گفت: در پی حمله افراد مسلح به اتوبوس ایرانی در روز گذشته به شرکت‌های حمل و نقل مسافری و باری بخشنامه شد تا از سفرهای غیرضروری به ترکیه خودداری کنند.

وی با اشاره به حمله افراد مسلح به اتوبوس ایرانی در ترکیه که روز گذشته صورت گرفت، گفت : با ارسال بخشنامه‌ای به تمام شرکت‌های حمل و نقل مسافری و باری اعلام کردیم تا از سفرهای غیرضروری به ترکیه خودداری کنند و با تدابیر امنیتی تا حد امکان در طول روز به این کشور سفر کنند.

وی با بیان اینکه  اعتراض خود را به دولت ترکیه اعلام کردیم، گفت: از طریق وزارت امور خارجه پیگیر دریافت پاسخ دولت ترکیه درباره  این حادثه است.

مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تاکید بر اینکه مسئولیت حفظ جان و اموال مسافران ایرانی در ترکیه بر عهده این کشور است، درباره وضعیت پیکر راننده اتوبوس ایرانی که روز گذشته در حمله افراد مسلح جان خود را از دست داد ، گفت: مسافرانی که زخمی شده بودند روز گذشته بعد از حادثه بلافاصله به کشور بازگشتند و تشریفات انتقال پیکر راننده اتوبوس ایرانی هم امروز انجام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز