آذروش در بازدید از ایران یاسا:

امانتدار مجموعه ای هستیم که متعلق به بازنشستگان است / نیروی انسانی مولد پیشرفت در هر کاری است

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۴:۱۰
کد خبر: ۵۸۱۴۹۹
امانتدار مجموعه ای هستیم که متعلق به بازنشستگان است / نیروی انسانی مولد پیشرفت در هر کاری است
مهندس «ولی آذروش» مدیر عامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌ گذاری آتیه صبا به همراه مشاوران و معاونان این شرکت، با حضور در شرکت ایران یاسا از خطوط تولید و آزمایشگاه این شرکت بازدید و از نزدیک روند و نحوه فعالیت این مجتمع را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی شرکت سرمایه‌ گذاری آتیه صبا، پس از بازدید نیز طی نشستی با « جعفرعلی نوروزی»  نایب رییس و مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت با اشاره به نوآوری و ابداعات نوین به کار رفته در ایران یاسا اظهار داشت: یکی از مباحث مهم در عرصه اقتصاد توجه به مسئله تولید است و این موضوع نیازمند سنجیدن بازار مناسب است که مجموعه را به سمت سود دهی سوق دهد.در غیر این صورت نه تنها توسعه ای به دست نخواهد آمد بلکه مجموعه به سوی زیان‌دهی پیش خواهد رفت.

«ولی آذروش» در ادامه افزود: باید در مسیری درست گام برداریم و با نوسازی و بهسازی روند تولید را به سمت مطلوبی هدایت کنیم،خوشبختانه این مجموعه در تولید و کیفیت حرف اول را می زند و از وضعیت مطلوبی میان دیگر رقبا برخوردار است و با اتکا به همین موضوع ایران یاسا می تواند همچون گذشته با افزایش تولید و صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس و در دست گرفتن بازار داخلی از ورود کالای غیر مرغوب و همینطور برخورد با ورود کالای قاچاق که به شدت مورد تاکید مقام معظم رهبری است در بحث اقتصاد مقاومتی و کاهش واردات در راستای حمایت از تولیدات داخلی حمایت های لازم را به عمل آورد.

وی همچنین تاکید کرد: با رعایت اخلاق‌مداری، ادب‌محوری، مشتری‌مداری و ارایه یک برنامه‌ریزی منسجم و پیگیری جدی برای توسعه محصولات باید از فرصت‌های موجود استفاده کنیم تا رقبای قدرتمند حاضر در این  صنعت را کنار گذاشته و میزان درآمد این شرکت را نسبت به گذشته افزایش دهیم.

آذروش با اشاره به بحث تبلیغات و اطلاع رسانی در زمینه شناسایی محصولات افزود: امروزه تبلیغات و اطلاع رسانی در بحث فروش و بازرگانی نقش موثری دارد و با به روز رسانی این مقوله باید در فروش و دست گرفتن بازارداخلی و خارجی گامهای جدی تری برداریم.

ایران یاسا یکی از مجموعه های تولیدی بزرگی است که علی رغم مشکلات ،تولیدات خود را در عرصه رقابت با دیگر کشورها انجام داده و اکنون با فروش محصولات خود به کشورهایی نظیر یمن،نیجریه،عراق،ترکیه و … نشان داده که از توانمندی بالایی در سطح تولیدات داخلی بهره مند می‌باشد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا با  تاکید به پتانسیل موجود در شرکت ایران یاسا گفت؛در آینده ای نزدیک باید به سمت ابداعات و نوآوری های نوین حرکت کنیم ، و برای احداث  نسل ۲ تولید لاستیک ها و دیگر محصولات باید با جدیت بیشتری در مسیری درست گام برداریم ضمن اینکه شخصا در بحث حمایت از تولید و اشتغال زایی اقدامات لازم را انجام و با ارایه محصولاتی باکیفیت در بازار جهانی نشان خواهیم داد ایرانی جماعت در هر زمینه ای حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی همچنین خاطر نشان ساخت؛یکی از مشکلات عدیده ای که در اکثر کارخانه های ریز مجموعه با آن روبرو هستیم عدم شناسایی و بازاریابی پیش از تولید محصولات است که این مشکل نیز با به کارگیری افرادی زبده و کارشناس در این حیطه قطعا رفع خواهد شد.

مدیر عامل و نایب رییس هیئت مدیره آتیه صبا با تاکید بر ۳ اصل مهم در امورات و کارها گفت؛اگر امانتداری،سلامت و رعایت اصول ایمنی و دقت و برنامه ریزی صحیح در سرلوحه امورات قرار بگیرد مطمینا مجموعه گامهای موثری در رسیدن به هدف والای خود که همان سود دهی و جلوگیری از زیان دهی است برداشته است.

وی با اشاره به مقام والای بازنشستگان کشور گفت؛ ما امانت‌دار مجموعه‌ای هستیم که متعلق به بازنشستگان خدوم و زحمت‌کشی است که به تفکر و اندیشه ما نگاه می‌ کنند بنابراین تک تک اعضا باید کارخانه را متعلق به خود بدانند و همچون گذشته در کنترل هزینه ها و ارایه خدمات قدم بردارند،چراکه مجموعه متعلق به انسانهای فهیم و دلسوزی به نام بازنشستگان کشوری است که عمرشان را به فعالیت و بهره وری در زمینه های مختلف طی کرده اند و وظیفه ما اکنون صیانت و حفاظت از حقوق این عزیزان می باشد.

نایب رییس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا افزود؛ هدف ما در هلدینگ آتیه صبا رشد و شکوفایی در تمامی بخشهای صنعت و معدن ،حمل و نقل ،گردشگری و حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال زایی است که با جدیت این هدف را پیگیری کرده و با اتکا به نیروی انسانی ،ابداعات و نوآوریها و استفاده از دانش والای نیروهای کارامد قطعا رسیدن به این مهم دور از دسترس نخواهد بود.

مهندس آذروش با اشاره به اینکه نیروی انسانی کارآمد و خلاق به عنوان یکی از بارزترین ثروت‌ها و سرمایه‌های ارزشمند هر شرکت شناخته می‌شود، گفت: نیروی انسانی عامل اصلی و مولد پیشرفت در هرکاری است ،در آخرین بررسی های انجام شده توسط بانک جهانی نیز همگی به اتفاق به این نتیجه رسیده اند که پیشرفت و کسب درآمد مناسب مالی در نتیجه توجه به ابداعات و تفکر و اندیشه نیروی انسانی رقم خورده است.

بنابراین باید بیش از گذشته به نیروی انسانی اهمیت داده و به حقوق تک تک این عزیزان احترام گذاشته شود،وقتی نیروهایی با افکار درست ،ابداعات ،نوآوریها ی موثر و تفکر مثبتشان به پیشرفت مجموعه اشان کمک کنند،مجموعه می تواند در مسیری درست هدایت شود و حرفهای زیادی برای گفتن در تمامی عرصه های اقتصادی داشته باشد.

گفتنی است در پایان این نشست جعفرعلی نوروزی مدیرعامل ایران یاسا و دیگر مدیران به بیان ارائه گزارشی از عملکرد شرکت ایران یاسا در سال گذشته به ارایه فعالیت‌های این شرکت در سال ۱۳۹۶ در احیای راه اندازی نسل ۲ تولیدات، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی، ارتقای بهره‌وری عملیاتی و توسعه سهم بازار از طریق افزایش توان رقابتی و مشتری مداری پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز