دکتر کرباسیان طی حکمی ابلاغ کرد؛

انتصاب معاون جدید امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۳:۴۰
کد خبر: ۶۴۴۵۹۹
انتصاب معاون جدید  امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد
دکتر مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی اسماعیل جلیلی را به عنوان معاون جدید امور حقوقی و مجلس این وزارتخانه منصوب کرد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا به نقل از شادا ،  طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران، اسماعیل جلیلی  به سمت معاون "امور حقوقی و مجلس" منصوب گردید.

در حکم صادره برای اسماعیل جلیلی آمده است؛ نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون "امور حقوقی و مجلس" منصوب می شوید.

انتظار می رود تمامی مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحبنظران به منظور انجام وظایف قانونی و به ویژه در راستای تعامل سازنده و فعال با مجلس شورای اسلامی، اهداف و برنامه های مندرج در سند راهبردی آن معاونت، سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، تبیین و اجرای ماموریت های محوله به کار گیرید.

موفقیت روز افزونتان را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسئلت می نمایم.

بر پایه این گزارش، اسماعیل جلیلی تجارب اجرایی متعددی را در کارنامه خود دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به؛ نمایندگی دور نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه مسجد سلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا،  مستشاری دیوان محاسبات کشور اشاره کرد.

عضویت و ریاست کمیسیون اقتصاد و توسعه پایدار مجمع مجالس آسیایى، عضویت در کمیسیون توسعه پایدار بین المجالس جهانى، نمایندگی در پارلمانهاى عضو سازمان تجارت جهانى ، عضویت در هیات رییسه کمیسیون تولید ملى و اصل ۴۴ قانون اساسى مجلس شوراى اسلامى و فعالیت در حوزه نظارت مالى و بودجه اى دیوان محاسبات کشور از دیگر تجارب وی محسوب می شود.

اسماعیل جلیلی متولد 1346 در مسجد سلیمان بوده و دارای مدرک دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه تربیت مدرس است.

گفتنی است، پیش از این سید مصطفی رضوی عهده دار این سمت در وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

 

نظر شما