به گزارش رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی؛

طرح برندسازی جایگاه‌های عرضه سوخت در کمیسیون انرژی مجلس بررسی شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۵۹:۱۹
کد خبر: ۶۴۷۸۳۳
طرح برندسازی جایگاه‌های عرضه سوخت در کمیسیون انرژی مجلس بررسی شد
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که بسیاری از دستگاه‌ها در نشست این کمیسیون معتقد بودند که اصل طرح برندسازی جایگاه‌های سوخت مناسب است، گفت: کمیسیون انرژی گزارش جامعی درباره این طرح تهیه می‌کند و به اطلاع نمایندگان و مردم می‌رساند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا به نقل از شانا، فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست دیروز (۱۹ آذرماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در چند جلسه، موضوع طرح برندسازی جایگاه‌های عرضه سوخت در کمیته‌ نفت کمیسیون انرژی بررسی شد، اما به دلیل اهمیت موضوع، این کمیسیون با حضور دستگاه‌های مختلف بحث برندینگ را بررسی کرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: در این جلسه نمایندگان موافق و مخالف در اجرای طرح برندسازی جایگاه‌های عرضه سوخت، سازمان بازرسی، مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات، انجمن جایگاه‌داران و کامیون‌داران حضور داشتند تا برخی نقاط ضعف و قوت این طرح مطرح شود.

وی با بیان این‌که در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های مختلف دیدگاه‌های خود را درباره این طرح به کمیسیون انرژی مجلس ارسال کنند، تصریح کرد: بر اساس گزارشی که کمیسیون به هیئت رئیسه مجلس ارسال می‌کند موارد مد نظر در طرح برندسازی جایگاه‌های عرضه سوخت اعلام می‌شود.

حسنوند با اشاره به این‌که بسیاری از دستگاه‌ها در نشست کمیسیون انرژی مجلس معتقد بودند که اصل طرح برندسازی جایگاه‌های سوخت خوب است، عنوان کرد: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گزارش جامعی درباره طرح برندینگ تهیه می‌کند و به اطلاع نمایندگان و مردم می‌رساند.

نظر شما