نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد:

۲۰۰ میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه اختصاص یافت

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۵:۱۸
کد خبر: ۶۴۸۰۳۱
۲۰۰ میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه اختصاص یافت
با پیگیری های دکتر سید هادی بهادری، نماینده مردم ارومیه در مجلس اسلامی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان، از محل بودجه ماده ۱۰ و ۱۲ برای پروژه های احیای دریاچه ارومیه ابلاغ شد.

سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا از ابلاغ  200 میلیارد تومان از محل بودجه 10 و 12 برای پروژه احیای دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: از این مبلغ 22 میلیارد تومان برای لایروبی رودخانه‌های نازلو، شهرچای، باراندوز، سیمینه و گدارچای مهاباد پیش‌بینی شده است.

سید هادی بهادری افزود: مبلغ  15 میلیارد تومان به سازمان جنگل‌ها و مراتع از اختصاص یافته که این مبلغ نیز صرف طرح‌های مقابله با ریزگردها می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: 10 میلیارد تومان برای تجهیز شبکه‌های اندازه‌گیری و 10 میلیارد تومان برای تاسیسات فاضلاب شهر در نظر گرفته شده است.

بهادری ادامه داد: از مجموع مبلغ ابلاغی 200 میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه، 11 میلیارد تومان نیز برای دهنه‌سازی انهار به ویژه در نازلوچای و باراندوزچای هزینه می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه  مرمت و بازسازی تاسیسات آبی به مبلغ 19 میلیارد تومان نیز توسط سازمان آب‌منطقه‌ای استان پیش‌بینی شده است افزود: علاوه بر آن 12 میلیارد تومان برای انتقال پساب تصفویه شده آذربایجان‌شرقی و 10 میلیارد تومان برای تصفویه خانه فاضلاب ارومیه در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز