شریعتمداری خبر داد؛

تکمیل ۶ هزار طرح صنعتی نیمه تمام تا پایان سال جاری

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۵۱۱۲۸
تکمیل ۶ هزار طرح صنعتی نیمه تمام تا پایان سال جاری
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در استان خوزستان ۶۶۰ طرح صنعتی در دست اجراست که از این تعداد ۲۳۱ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ محمد شریتعمداری امروز در خوزستان اظهار داشت: مکلف هستیم حداقل 6 هزار طرح صنعتی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد را تا پایان سال به اتمام برسانیم تا شاهد ایجاد اشتغال خوبی در این زمینه در کشور باشیم.

وی افزود: این طرح‌ها با مجموع سرمایه‌گذاری 22 هزار میلیارد تومان در استان خوزستان در حال اجرا هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: اگر مجموع این طرح‌ها در استان خوزستان اجرایی شوند می‌توان شاهد ایجاد اشتغال بسیار خوبی برای جوانان در خوزستان بود.

شریعتمداری ادامه داد: در همه استان‌های دیگر نیز چنین برنامه‌ای است تا با اتمام طرح‌های صنعتی که در دست اجراست، شرایط برای اشتغال جوانان فراهم شود.

وی بیان کرد: دولت در سال جاری حداقل 6 هزار طرح صنعتی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد را باید تا پایان سال به اتمام برساند تا شاهد ایجاد اشتغال خوبی در این زمینه در کشور باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در خصوص تکمیل طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد، هدف دولت در 8 ماهه سال، 103 درصد محقق شده که بیشتر از چیزی که مورد نظر ما بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز