سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ خبر داد؛

وضعیت یارانه‌ها امروز مشخص می‌شود/ تصمیم‌گیری درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی در دو روز آینده

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۶:۲۰
کد خبر: ۶۵۹۱۳۹
وضعیت یارانه‌ها امروز مشخص می‌شود/ تصمیم‌گیری درباره افزایش  قیمت حامل‌های انرژی در دو روز آینده
درباره ی افزایش قیمت حامل های انرژی فردا وپس فردا گفت گو داریم که پیش بینی میکنم فردا به نتیجه ای برسیم.

«علی اصغر یوسف نژاد» سخنگوی کمیسیون تلفیق درگفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا درباره آخرین بررسی های انجام شده بودجه سال 97 گفت: طبق روال اول باید قسمت های درآمدی بودجه بررسی و بعد از آن باید قسمت های هزینه ای بودجه و ردیف ها را رابررسی کنیم. تاکنون قسمت های زیادی ازتبصره ها را بررسی کردیم که شامل قسمت های درآمدی می شود.  4 یا 5 مورد باقی مانده است، یک موضوع هدفمندی یارانه ها،یه  موضوع حامل های انرژی،بدهی دولت  و موارد مربوط به اشتغال که البته همه ی این ها به نوعی باهم ارتباط دارند.برای این موارد باقی مانده کارگروه تشکیل داده ایم که نتیجه آن را آوردیم درکمیسیون که بررسی شود.

وی در ادامه افزود: امروز صبح شروع به بررسی هدفمندی یارانه ها کردیم که باتوجه به درخواست دولت برای حذف بیش از 30 میلیون نفر ما از دولت پاسخ خواسته ایم که چگونه این تعداد راحذف و به چه روشی می خواهد. امروز صبح درباره یارانه ها بحث و گفت‌وگو داشتیم که بعدازظهر هم این گفت‌وگوها را ادامه می دهیم.

نماینده مردم ساری اظهار داشت: درباره حامل های انرژی فردا وپس فردا گفت گو داریم که پیش بینی می کنم فردا به نتیجه ای برای افزایش یافتن یا نیافتن قیمت بنزین برسیم.

وی اشاره کرد: احتمالا تا آخر این هفته به  درآمد های دولت دربودجه می پردازیم و هزینه های بودجه سال 97 هم از هفته آینده صحبت خواهیم کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: درباره مشمولین غایب هم تصمیم بر این شد که با پرداخت جریمه آن ها بتوانند معاف شوند. در این مصوبه هیچ گونه افزایش وجود نخواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز