مجری طرح توسعه فاز ۲۲، ۲۳ و ۲۴ پارس جنوبی خبر داد؛

دو سکوی دریایی فاز ۲۲، ۲۳ و ۲۴ تا اسفندماه امسال آماده نصب می‎شوند

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۳:۱۵
کد خبر: ۶۵۹۴۳۱
دو سکوی دریایی فاز ۲۲، ۲۳ و ۲۴ تا اسفندماه امسال آماده نصب می‎شوند
مجری طرح توسعه فاز ۲۲، ۲۳ و ۲۴ پارس جنوبی از آمادگی نصب دو سکوی دریایی این فاز تا اسفندماه سال جاری خبر داد.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، فرهاد ایزدجو ضمن اعلام این خبر گفت: سکوی ۲۲A و ۲۴A اسفند ماه سال جاری از یارد صدرا به موقعیت دریایی خود در پارس جنوبی حمل و نصب می شوند.
 
ایزدجو درخصوص تعهدات پیش روی این طرح گفت: مقرر است بر اساس برنامه زمانبندی تا اواخر اسفندماه سال جاری یک ردیف شیرین سازی از طرح توسعه این فاز با استفاده از گاز ترش فازهای ۶ و ۷ و ۸ وارد مدار تولید و به شبکه سراسری گاز تزریق شود.
 
وی همچنین از پیشرفت ۹۱ درصدی عملیات احداث پالایشگاه فاز ۲۲، ۲۳ و ۲۴ پارس جنوبی خبر داد و افزود: ردیف های بعدی شیرین سازی گاز ترش این فاز به ترتیب در اردیبهشت، تیر و مرداد ماه سال آینده وارد مدار تولید می شوند.
 
فرهاد ایزدجو با اشاره به بازدید مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از روند پیشرفت طرح توسعه فاز ۲۲، ۲۳ و ۲۴ پارس جنوبی گفت: در این بازدید با ارائه گزارش کاملی از روند پیشرفت عملیات راه اندازی اولیه پالایشگاه فاز ۲۲، ۲۳ و ۲۴ با استفاده از گاز ترش پالایشگاه ۶ و ۷ و ۸، واحدهای ۱۰۰، ۱۰۳ و ۱۱۱، واحدهای یوتیلیتی و ردیف شیرین سازی ۱۰۱، ۱۰۴ و ۱۰۵ توسط مدیرعامل شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

مجری طرح توسعه فاز ۲۲، ۲۳ و ۲۴ پارس جنوبی تزریق منابع مالی را موجب تسریع کار و رفع مشکلات پیش روی طرح عنوان و ابراز امیدواری کرد تا اواخر دی ماه سال جاری مشکلات مالی اندک این طرح رفع شود و با تزریق منابع مالی روند پرداخت مطالبات کارگری از سوی پیمانکاران تا قبل از پایان سال جاری به انجام برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز