رییس کل بیمه مرکزی اعلام کرد؛

عملکرد مناسب بیمه در جبران خسارات مناطق زلزله زده کرمانشاه

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۶۱۲۹۵
عملکرد مناسب بیمه در جبران خسارات مناطق زلزله زده کرمانشاه
رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نا امیدی و بدبین شدن مردم، ظلم به کشور و اتفاقی بسیار ناخوشایند است، اظهار داشت: استراتژی روابط عمومی های خانواده وزارت اقتصاد، باید تقویت امید به آینده در مردم باشد.

به گزارش  گروه اقتصادی خبرگزاری برنا به نقل از شادا، عبدالناصر همتی طی سخنانی در هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، با بیان این مطلب افزود: البته این سخن به معنای عدم صداقت با مردم و پنهان کردن نواقص و کمبودها نیست، بلکه راز آن در انعکاس مطلوب خدمات انجام شده از سوی دولت است، زیرا به اعتقاد من، نحوه انتقال اخبار پیشرفت های انجام شده، در مواردی خیلی پیچیده تر و دشوارتر از انجام خود کار محسوب می شود.

وی با بیان اینکه کلی گویی در مواجهه با افکار عمومی به هیچ وجه خوب نیست؛ اظهار داشت: وقتی ما خدمات انجام شده را خوب تبلیغ و تبیین نکنیم و ارتباط مناسبی با مردم نداشته باشیم، نتیجه آن می شود که عده ای با اغراض سیاسی و جناحی، اخبار نا امید کننده را در بوق و کرنا می کنند.

همتی تصریح کرد: به عنوان مثال، در خصوص صنعت بیمه، با وجود عملکرد کاملا مناسب آن در زمینه پرداخت غرامت بیمه های شخص ثالث، جبران خسارت زلزله زدگان کرمانشاه و وقایع خسارت بار سنگین دیگر طی سالجاری، همین الان عده ای جوی علیه صنعت بیمه به راه انداخته اند که گویا هر لحظه ممکن است فرو بریزد.

بنا بر این گزارش، "سید مالک حسینی" مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت متبوع و رییس شورا طی سخنانی در ادامه جلسه، خواستار تعامل هر چه بیشتر روابط عمومی های مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با جامعه شده و گفت: معنای تعامل و برقراری ارتباط تعاملی آن است که هم به مردم گزارش بدهیم و هم خواست و مطالبات مردمی در حوزه کاری خود را رصد کرده و در فرآیند تصمیم سازی و اجراء لحاظ کنیم و قطعا بهترین نهاد در سازمان ها برای تحقق این سهم، روابط عمومی ها هستند.

وی افزود: این یک حق بنیادی برای عموم مردم است که بتوانند از طرق مختلف بر فرآیندهای اجرایی در کشور نظارت داشته باشند و اطلاع رسانی خوب شما، مهم ترین رکن تامین حق عمومی است.

حسینی با اشاره به اهمیت اجرای دقیق قانون دسترسی آزاد به اطلاعات گفت: خوشبختانه مجموعه وزارت اقتصاد از جمله دستگاه های پیشرو در اجرای این قانون است و من امیدوارم با توسعه ظرفیت های سازمانی و فرهنگ سازی مناسب، بتوانیم افکار عمومی را نسبت به بهره مندی از این حق قانونی، حساس و آگاه سازیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز