عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خبرداد؛

بررسی ابعاد مختلف حادثه و نقش چین/ همه دستگاه‌ها برای اطفای حریق نفتکش فعال بودند

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۸:۳۶
کد خبر: ۶۶۲۶۲۴
بررسی ابعاد مختلف حادثه و نقش چین/ همه دستگاه‌ها برای اطفای حریق نفتکش فعال بودند
نماینده مردم ایلام درباره عملکرد دولت اظهارداشت: همه دستگاه های موثر و درگیر در دولت و کشور کارهای خود را به درستی و با سرعت انجام دادند.

«جلال میرزایی» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا درباره حادثه نفتکش سانچی گفت: به نظر می رسد چینی ها از همان ابتدا متوجه شده بودند خدمه نفتکش جان خود را از دست داده اند، روزهای اول حادثه گزارش دادند به علت شدت آتش سوزی و دمای بالا، کشتی های آتش خوار حتی الامکان نزدیک شدن به نفتکش سانچی را ندارند.

وی درادامه گفت: بعضی اعتقاد دارند که کشور چین ملاحظات زیست محیطی  داشت، به این دلیل که اگر این مقدار نفت نمی سوخت و در داخل دریا سرازیر می شد فاجعه زیست محیطی اتفاق می افتاد اما پیگیری های ما از وزارت خارجه نشان می دهد آنها کم کاری نکرده اند و فقط امکان مهار آتش را نداشته اند البته برای روشن شدن ابعاد مختلف حادثه منتظر نظر کارشناسان هستیم تا آن زمان باید از اظهار نظرهای غیر دقیق پرهیز شود.

نماینده مردم ایلام درباره عملکرد دولت در حادثه نفتکش اظهارداشت: همه دستگاه های موثر و درگیر در دولت و کشور کارهای خود را به درستی و با سرعت انجام دادند.

میرزایی در پایان تصریح کرد: وزیر کار و تیمی از کارشناسان نفتکش به منطقه رفتند. درهمه سطوح برای مهارکردن آتش نفتکش سانچی فعالیت کردند، وزارت خارجه و سفارت های چین ،ژاپن همه با هم همکاری کردند اما متاسفانه این اتفاق ناگوار افتاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز