عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

بانک مهر در مسیر بهبود معیشت مردم حرکت می‌کند

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۰:۲۲
کد خبر: ۶۶۳۳۲۵
بانک مهر در مسیر بهبود معیشت مردم حرکت می‌کند
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: بهبود وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم از ارکان مهم اقتصاد ملی است و خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در این راستا نقش موثری را برعهده دارد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، توکلی عضو هیات مدیره به منظور بازدید از شعب و دوایر ستادی استان به همراه نجدی مدیر امور استان ها و طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی به کرمان سفر کرد.

در این سفر، دوایر ستادی و شعب شهرستان های کرمان، زرند و رفسنجان مورد بازدید قرار گرفت و ضمن ارزیابی آمار عملکرد شعب در حوزه های منابع، مصارف و مطالبات ، نکات لازم برای تحقق اهداف ترسیمی در فرصت باقی مانده از سال ارائه شد.

توکلی ضمن تاکید به عملکرد مطلوب بانک در زمینه های معیشت، اشتغالزایی و کارآفرینی، بهداشت و درمان و همچنین توانمند سازی نیازمندان جامعه بیان داشت: در ۱۰ ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۵۱۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان واقعی جامعه پرداخت شده است.

وی افزود: نقش قرض الحسنه در بهبود معیشت مردم و ایجاد رونق اقتصادی بی بدیل است و اعطای تسهیلات قرض الحسنه علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی می تواند با تحریک تقاضا برای کالا و خدمات داخلی در وضعیت اقتصادی کشور نیز تاثیر گذار باشد.

در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها نیز با ارزیابی گزارش آمار عملکرد شعب اظهار داشت: کارکنان صف و ستاد می بایست در فرصت باقی مانده از سال تمامی تلاش خود را برای تحقق اهداف تدوین شده به کار گیرند.

شایان ذکر است، در ادامه این سفر ، توکلی، نجدی و طبلشی به همراه هاشمی نژاد مدیر استان کرمان با ارسلان معاون منابع انسانی مجتمع مس سرچشمه دیدار و گفتگو کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز