عاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران؛

شرکتهای صادراتی فریب همایش برند را نخورند

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۴۸:۴۸
کد خبر: ۶۶۴۴۱۳
معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران، با بیان این که تولیدکنندگان و صادرکنندگان فریب همایش برند را نخورند گفت: برگزاری این همایش با نام 100 برند ایرانی مورد تایید سازمان توسعه تجارت نبوده و برای برگزاری این همایش هیچگونه مجوزی از سوی سازمان توسعه تجارت ایران صادر نشده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، محمدرضا مودودی معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران اظهار کرد: بنگاه ها و شرکتهای مختلف تولیدی و صادراتی، فریب عناوینی که در راستای برگزاری همایش 100برند برتر ایرانی مطرح شده نخورند.

وی ادامه داد: برگزاری این همایش مورد تایید سازمان توسعه تجارت نبوده و حتی هیچ مرجع قانونی به جز سازمان توسعه تجارت ایران متولی صدور مجوز برای برگزاری این همایش نیست. به گفته این مقام مسوول، طبق بند 5 ماده 8 قانون رفع موانع تولید، تنها مرجع قانونی که می تواند این همایش را برگزار کند سازمان توسعه تجارت است.

مودودی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: برخی با هدف اخذ پول از صادرکننده و تولیدکنندگان در تلاشند تا همایشی با موضوعیت برند ایرانی را در اسفند ماه برگزار کنند در حالی که این همایش مورد تایید سازمان توسعه تجارت نبوده و وجاهت قانونی ندارد. همچنین گواهینامه ای که از سوی دست اندرکاران این همایش صادر میشود ارزش رسمی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که علاقمندان برای حضور در همایش باید در سایت رسمی سازمان توسعه تجارت ایران(tpo.ir)، ثبت نام کنند گفت: این ثبت نام تا ششم بهمن ماه تمدید شده است و علاقمندان می توانند برای معرفی برندهایشان در سایت مورد نظر ثبت نام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز