نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی:

شهدای کشتی سانچی سربازان جبهه اقتصادی بودند/ شهیدان نفتکش به رسالت تاریخی خود عمل کردند

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۴:۲۸:۱۰
کد خبر: ۶۶۵۸۱۲
شهدای کشتی سانچی سربازان جبهه اقتصادی بودند/ شهیدان نفتکش به  رسالت تاریخی خود عمل کردند
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: شهیدان نفتکش سانچی به رسالت تاریخی خود عمل کردند.

«حداد عادل»، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، در جریان مراسم بزرگداشت شهدای کشتی سانچی که در محل مدرسه عالی مطهری برگزار شد به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا گفت: حادثه شهادت دریانوردان را به ملت بزرگ ایران، به ویژه رهبر معظم انقلاب و خانواده های داغدار تسلیت عرض می کنم. آرزو می‌کنم روح عزیزان با شهدای جنگ تحمیلی و شهدای کربلا و عاشورا محشور باشد.

او گفت: عزیزانی که به شهادت رسیدند از سربازان جبهه اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که در خارج از مرزها به اقتصاد این کشور کمک می کردند. این افراد اصلی ترین سرمایه نظام یعنی نفت را به سایر کشورها انتقال می دادند که در دریا به فیض شهادت رسیدند.

حدادعادل تاکید کرد: مهم ترین ویژگی که جوانان ایرانی دارند، این است که قطعاً با رشادت، فداکاری و دلاور مردی راه این شهیدان ادامه خواهیم داد. دریانوردان ما با این حادثه که برای آنها اتفاق افتاد این درس را به ما دادند که عزمشان را جزم کردند که با دقت، کنترل و تلاش بیشتر به ماموریت سنگین شان در دوردست ها برای اقتصاد کشور برسند.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جبهه اقتصادی یکی از اصلی‌ترین جبهه هایی بوده که دشمن استکباری در تلاش است تا به این کشور ضربه وارد کند اما همانند سایر جبهه ها ملت بزرگ ایران پیروز خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز