عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

علیرغم مشکل اعتبار پروژه تهران-شمال در حال پیشرفت است/ جزییات حضور چینی‌ها در این پروژه

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۴:۳۲
کد خبر: ۶۶۷۱۵۹
علیرغم مشکل اعتبار پروژه تهران-شمال در حال پیشرفت است/ جزییات حضور چینی‌ها در این پروژه
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای اتمام پروژه تهران-شمال با مشکل اعتبار مواجه است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ «سید حسین افضلی»، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، درباره ارزیابی نمایندگان کمیسیون عمران از پروژه آزاد راه تهران - شمال گفت: در آخرین بازدیدی که نمایندگان کمیسیون عمران از پروژه تهران شمال داشتند، کارگران در حال فعالیت و کار بودند. علیرغم مشکلات جاده ای، ابنیه‌ها، پل‌های بزرگ و پیچیده، این پروژه در حال پیشرفت و روبه جلو است. اگر با همین روند این پروژه ادامه یابد در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه خواهد رسید.

او در ادامه گفت: اتمام پروژه تهران - شمال جزو اولویت های اولیه وزارت راه و شهرسازی است. وجود شرایط نامناسب زمینی و ابنیه ها باعث پیچیدگی کار شده است. در حال حاضر، دولت برای اتمام این پروژه عظیم مشکل اعتبار دارد، اگر در تخصیص تامین اعتبار در بودجه سال 97، مشکل به وجود نیاید، پروژه تهران شمال هرچه زودتر به پایان خواهد رسید.

او در ادامه درباره حضور چینی‌ها در پروژه تهران - شمال گفت: وزارت راه و شهرسازی قسمتی از این پروژه را به مهندسان و گارگران چینی واگذار کرده است. در آخرین بازدیدی که نمایندگان کمیسیون عمران از این پروژه داشتند، مشاهده کردیم که کارگران چینی در ساخت و سازپل ها و قسمت هایی از این پروژه فعال هستند.

نظر شما