رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی:

اکثر کشتارگاه‌ها تعطیل هستند/ تغییری در قیمت گوشت برزیلی نخواهیم داشت

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۴۵:۴۹
کد خبر: ۶۶۸۹۸۱
اکثر کشتارگاه‌ها تعطیل هستند/ تغییری در قیمت گوشت برزیلی نخواهیم داشت
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با شرایط جوی موجود و بارش سنگین برف که همچنان ادامه دارد، اکثر کشتارگاه‌ها تعطیل هستند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ «علی اصغر ملکی»، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا گفت: امروز در کشتارگاه‌ها، کشتاری انجام نشده و بازار وضعیت خوبی ندارد.

او افزود: با شرایط جوی موجود و بارش سنگین برف که همچنان ادامه دارد، اکثر کشتارگاه‌ها تعطیل هستند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تصریح کرد: همانطور که اطلاع دارید بارش برف جاده ها را مختل کرده است. در  حال حاضر دام ها از شهرستان به تهران نرسیدند پس از اینکه دام ها به تهران رسیدند، قیمت ها مشخص خواهد شد.

او تاکید کرد: یقینا شرایط جوی، قیمت گوشت را بالا خواهد برد. آنچه مسلم است باید منتظر بمانیم تا دام به تهران برسد و با معضلاتی که پیش آمده اعمال ذبح کنند. هر چه قیمت دام افزایش پیدا کند، یقینا بر قیمت گوشت نیز تاثیر خواهد گذاشت.

ملکی با بیان اینکه با بارش برف راه‌ها مسدود و تردد با مشکل مواجه شده است، گفت: امروز اکثر کشتارگاه هایی که در بیرون شهر هستند نه امکان ذبح دارند و نه اینکه گوشتی بیاورند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی افزود: امروز نمی توان قیمت واحدی را تعیین کنیم اما طبق  آخرین آمار، قیمت گوشت گوسفندی در هفته گذشته شقه ای 39 هزار تومان بوده ولی این هفته احتمال افزایش قیمت وجود دارد.

او بیان کرد: در بحث واردات گوشت، پروازها مختل شده و گوشت‌هایی که از استرالیا و کشورهای آسیای میانه وارد می کردیم، به دلیل اختلال در پروازها انجام نشده است.

ملکی در پایان گفت: ممکن است توزیع گوشت گرم این هفته با مشکل مواجه شود اما گوشت برزیلی موجود است و تغییر زیادی در قیمت آن نخواهیم داشت.

نظر شما