براساس آخرین معاملات بازار؛

جهش نرخ حواله دلار آمریکا به ۴۸۰۰ تومان!

۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۶:۰۳
کد خبر: ۶۷۱۶۰۳
جهش نرخ حواله دلار آمریکا به ۴۸۰۰ تومان!
بازار ارز در آخرین روز کاری هفته، روند افزایشی را برای ارزهای مطرحی همچون دلار و یورو به ثبت رساند. به طوری که بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه نظارت ارز بانک مرکزی، هر دلار آمریکا با افزایش ۲۰۳ ریال نسبت به روز قبل، به طور میانگین به قیمت ۴۵ هزار و ۶۰۳ ریال فروخته شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، هر یورو نیز با افزایش 95 ریال همراه شد و در پایان روز به رقم فروش 56 هزار و 576 ریال رسید. همچنین هر درهم امارات در بازار آزاد پایان هفته، 12 هزار و 537 ریال قیمت گذاری شد که نسبت به روز چهارشنبه، به طور میانگین، 51 ریال ارزان تر فروخته شد.

این در حالی است که بر اساس خبرهایی از سطح بازار ارز در تهران و دیگر شهرها، دلار آمریکا تا قیمت فروش 46 هزار و 540 ریال (4 هزار و 654 تومان) نیز پیش رفت. همچنین در یکی از صرافی های مطرح و دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی در شهر شیراز، نرخ فروش نقدی دلار آمریکا در سطح 4 هزار و 720 تومان و نرخ حواله ارزی دلار آمریکا(شخصی) به قیمت 4 هزار و 800 تومان ثبت شد.

هرچند در برخی صرافی های دیگر از جمله در شهر تهران، نرخ حواله دلار آمریکا در محدوده 4 هزار و 700 تومان قیمت گذاری شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز