آخرین معاملات بازار سکه وارز؛

سکه افزایش یافت/ افزایش قیمت دلار دوباره شروع شد

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۶:۴۳
کد خبر: ۶۷۴۲۲۵
سکه افزایش یافت/ افزایش قیمت دلار دوباره شروع شد
قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار تهران در حالی افزایش یافت که نرخ سه ارز اصلی دلار، یورو و پوند نیز با رشد همراه بود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، امروز در بازار آزاد هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با یک هزار و ۵۰۰ تومان رشد نسبت به روز سه‌شنبه یک میلیون و ۵۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۴۸۶ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم بهار آزادی امروز با یک هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۷۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان داد و ستد شد. همچنین در بازار آزاد هر قطعه ربع سکه بهار آزادی با یک هزار تومان کاهش در مدت مشابه ۴۵۱ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی بدون تغییر قیمت ۲۹۹ هزار تومان فروخته شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز با ۵۵۰ تومان افزایش  ۱۴۸ هزار و ۸۵۰ تومان ارزش‌گذاری شده بود. همچنین صرافی‌های پایتخت نیز امروز هر دلار آمریکا را با ۹۳ تومان رشد نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۷۶۵ تومان فروختند. امروز و در بازار آزاد هر یورو با ۳۳ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۶ هزار و ۱۰۷ تومان و هر پوند با ۷۴ تومان رشد ۶ هزار و ۸۰۷ تومان داد و ستد شد.

نظر شما