مهندس آذروش در حاشیه بازدید از بزرگراه قم- کاشان:

ایمنی و سلامت مسافران خط قرمز آتیه صبا است/ دغدغه اصلی همه باید اشتغال و اقتصاد باشد

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۴۱:۳۶
کد خبر: ۶۷۶۲۴۰
ایمنی و سلامت مسافران خط قرمز آتیه صبا است/ دغدغه اصلی همه باید اشتغال و اقتصاد باشد
مهندس ولی آذروش مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا در جریان بازدید از آزاد راه قم- کاشان گفت: عدم صدمه رسیدن به یک انسان و تضمین سلامتی مسافران خط قرمز مجموعه ما است که در این راستا باید امکانات خود را به روز کنیم.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، مهندس آذروش با بیان اینکه، ارتقا سطح ایمنی در آزادراه جزء اصلی ترین وظایف ما است، افزود: مجموعه ما عملیاتی است و باید در جلوگیری از حادثه و ایمنی بیشتر در مسیری که وظیفه آن به ما محول شده است همت مضاعف داشته باشیم.

وی افزود: همه ما یک وظیفه اصلی داریم که آن حفاظت از آرمان های امام (ره)، نظام و انقلاب باشیم. این ایام یادآور روزهای سخت و پر تلاشی است که با اهداء خون شهدا، کشور ما امروز توانسته در عرصه‌های جهانی جایگاه خود را پیدا کند و بعد از ۴۰ سال علیرغم تهدیدها و تخریب ها مسیر درست را پیدا کرده و طی ‌کند.

مدیر عامل آتیه صبا یادآور شد: وظایف ما در مجموعه آتیه صبا و شرکت های زیر مجموعه رعایت امانتداری است. حتی اگر بتوانیم یک لامپ اضافه را خاموش کنیم به حق این قشر شریف کمک کرده‌ایم. باید تلاش کنیم مجموعه را به بالاترین حد از ارائه خدمات برسانیم. آزادراه قم- کاشان توانسته است مسیر اشتغال مولد را برای عده‌ای روشن کند.

اشتغال باید دغدغه اصلی همه ما باشد

مهندس آذروش گفت: این یک واقعیت است که اقصاد کشور مشکلات اساسی دارد و شخص اول کشور یعنی مقام معظم رهبری هر سال بر این موضوع تاکید می‌کنند. اقتصاد و اشتغال دغدغه اصلی کشور است که این وظیفه ما را سنگین می‌کند.

وی افزود: ما هر کاری که بتوانیم باید انجام دهیم تا جوانان تحصیلکرده ما شغل داشته باشند. باید با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب بزرگترین سرمایه کشور که مردم هستند را حفظ کنیم.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، تصریح کرد: وزیر کار جناب آقای ربیعی و همین طور آقای تقی زاده مدیر عامل صندوق بازنشستگی قلبشان برای تولید، اشتغال و ارائه خدمات می‌تپد.

وی یاد آور شد: به لطف الهی برخی از کارخانه های ما صد در صد به بهره برداری رسیده و شرکت های بزرگ زیر مجموعه آتیه صبا که زیان‌ده بودند از ماده ۱۴۱ خارج کردیم. اخیراً کاغذ سازی قائم شهر را با افزایش سرمایه از ماده ۱۴۱ خارج کردیم. طی یک سال گذشته اقدامات بسیاری در مجموعه آتیه صبا صورت گرفت که نتوانستیم این اقدامات را با تبلیغات به مردم اطلاع رسانی کنیم.

حراست از ۱۰۴ کیلومتر مسیر آزادراه کار آسانی نیست

مهندس آذروش با تاکید بر اینکه حفاظت و حراست از آزاد راه قم- کاشان با این حجم از تردد کار ساده ای نیست، گفت: یک مجموعه باید به طور کامل از سلامت تردد مردم به طور شبانه روزی حراست کند، در این مسیر ما باید به روز باشیم و با برنامه ریزی خدمات بهتری را به مسافران و مردم ارائه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در برخی از نقاطی که بازدید داشتیم کیفیت جاده در خور مردم عزیز کشورمان نیست که باید اصلاح شود. نقاط حادثه خیز شناخته شده و کار کارشناسی آن صورت گرفته است که باید با برنامه ریز دقیق و تخصیص بودجه مناسب ایرادات مرتفع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز