آخرت ماشین های لباسشویی

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۸:۵۶
کد خبر: ۶۷۹۳۲۷
آخرت ماشین های لباسشویی
پیشرفت ماشین های لباسشویی امروزی، چیزی فراتر از داشتن صفحه کلید لمسی یا کم سر و صدا بودن است و هر روز با یک حرف تازه در حال تبدیل شدن به همان تیمی هستند که برای شستن و خشک کردن لباس ها و نهایتاً لایف استایل مدرن خود به آن نیاز دارید.

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری برنا، پیشرفت ماشین های لباسشویی امروزی، چیزی فراتر از داشتن صفحه کلید لمسی یا کم سر و صدا بودن است و هر روز با یک حرف تازه در حال تبدیل شدن به همان تیمی هستند که برای شستن و خشک کردن لباس ها و نهایتاً لایف استایل مدرن خود به آن نیاز دارید.

معرفی تکنولوژی جدید لباسشویی ال جی -Twin Wash

شاید زمانی که لباس های ظریف تر خود را جدا می کردید تا بعداً با روش جداگانه ای ولو با دست بشویید یا مجبور بودید منتظر بمانید تا به حجم مناسبی برای یک دور شست و شو برسند، در ذهن خود ایده وسیله ای را می پروراندید که بتواند همه این کارها را با هم برای شما انجام دهد. مدل Twin Washلباسشویی ال جیهمان ایده ی ساده ی شماست که اختراع شد و  تمام این کارها را یک جا برای شما انجام می دهد.

Twin Wash یک ماشین لباسشویی است که یک لباسشویی کوچکتر هم به صورت کشویی،پایین خود دارد.پس به جای چند بار لباس ریختن و روشن کردن ماشین و منتظر ماندن، به صورت همزمان می توانید دسته های متفاوتی از لباس را با یک بار روشن کردن ماشین لباسشویی بشویید و به طرز چشمگیری زمانی که قبلاً برای این کار می گذاشتید، کوتاه کنید. در حالی که محفظه اصلی در حال شستن حجم زیادی از لباس ها است، لباس های ظریف تر یا لباس های خاص که نیاز به تنظیمات ویژه ای برای شست و شو دارند مانند لباس های کودک، جوراب و ... با برنامه شست و شوی متفاوتی در مخزن کوچک تر شسته می شوند.پس در حالی که لباس های تیره در بالا شسته می شود، جوراب های سفید را هم به Mini Wash بسپارید و به سبک جدید زندگی خود خوشامد بگویید.

عجله دیگر کار شیطان نیست

سیستم شست و شوی سریع Turbo Wash: این ویژگی با ارائه سیکل های شست و شوی سریع تر خود، این امکان را به شما می دهد تا لباس های بیشتر در زمان های کمتربا همان کیفیت قبل و چه بسا بهتر بشویید. Turbo Wash در تبلیغات خود برای تمام لکه های سرسخت و چین و چروک های لباس،رجز می خواند اما در عین حال از پس حفظ لطافت و طراوت حتی ظریف ترین نوع لباس ها هم، به خوبی بر می آید.

فناوری Turbo Washدر ماشین لباسشویی ال جی، آب را با فشار و در زمان کوتاه طی فرآیند (Jet Spray) روی لباس ها اسپری می کند و با این عملکرد شست و شو و فناوری آبکشی بی نظیر خود،زمان لازم حتی برای برنامه های شستن لباس های خاص، نصف می شود. سیستمی که می گوید برای حفظ کیفیت پارچه نیازی به نرم کننده های شیمیایی ندارد و  با کاهش مصرف انرژی تا 15 درصد و کاهش مصرف آب تا 40 درصد و کاهش زمان شست و شو تا 30 دقیقه، به وعده های صرفه جویانه خود به بهترین شکل عمل می کند و به ساز زندگی مدرن امروزی، خوب می رقصد.

بدون تاریخ، بدون تسمه

دایرکت درایو اینورتر -  Inverter Direct Drive :این اسم طولانی و عجیب و غریب یک فایده دوست داشتنی در خود دارد،موتورهای اینورتر دایرکت درایو، نسل جدیدی از اجداد تسمه ای خود هستند که مستقیماً به دیگ وصل شده و آن را حرکت می دهند. حذف تسمه از این موتورهای انقلابی به آن ها انعطاف و سازگاری بی نظیری بخشیده است.اتصال مستقیم موتور به دیگ شست و شو، علاوه بر این که فضای داخلی و ظرفیت را برای شستن حجم بیشتر لباس ها، ملحفه های بزرگ و پتوهابالاتر می برد، با کاهش فوق العادهلرزش و صدا باعث می شود که لباسشویی ها، دیگر آن غول شبگرد پرسر و صدا و پرلرزش آشپزخانه نباشند. موتور اینورتر به فناوری ترکیبی از 6 حرکت شست و شوی مختلف، نیرو می دهد و برخلاف موتورهای متداول، کارکردی مطابق با وظیفه ای که به آن محول می شود انجام می دهد. در نتیجه راندمان و عمر موتور ماشین لباسشوییافزایش یافته و مصرف انرژی کاهش می یابد.

انعطاف و سازگاری و هوشمند ساختن هر چه بیشتر لوازم خانگی، نمونه ای از نبوغ ال جی در این صنعت، برای ارتقای سطح زندگی است و در فروشگاه اینترنتی زنبیلهم عرضه گسترده و به روز این امکانات در جهت آسایش و راحتی و انتخاب های هوشمندانه مشتریان لوازم خانوادگی خود، در اولویت است.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز