معاون هماهنگی، حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت:

سلامت اداری و مبارزه با مفاسد شعار نیست

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۶:۵۸
کد خبر: ۶۸۰۰۶۷
سلامت اداری و مبارزه با مفاسد شعار نیست
معاون هماهنگی، حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سلامت اداری و مبارزه با مفاسد یک شعار نیست و از برنامه های ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از شاتا، «سید ضیاالدین شجاعی برهان»، معاون هماهنگی، حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت در گردهمایی مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تبعیض سبب عدم تحقق عدالت خواهد شد، گفت: در رابطه با مبارزه با مفاسد کمیته سلامت اداری بجد فعالیت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: رؤسای سازمانها و مدیران شهرکها با انتصاب های علمی و درست افراد دستپاک را به کار بگیرند و واگذاری مجوزها با رعایت کامل قانون و عدالت باشد.

شجاعی برهان اضافه کرد: دولت بدون همکاری و تعامل با قوه مقننه موفق نخواهد شد، مقوله ارتباط با مجلس مورد تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز هست.

وی افزود: وظیفه ما در شرایط کنونی خوب انجام دادن کار مان است، فکر و اندیشه یک مدیر جهادی انجام کار به بهترین نحو است.

شجاعی برهان گفت : رؤسای سازمان ها تعامل سازنده و محکمی با نمایندگان مجلس مناطق خود برای پیشبرد اهداف و برنامه ها داشته باشند، احترام به نمایندگان مجلس، احترام به رای مردم است.

وی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصادی درون زا و برون گراست و در همین راستا موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که در وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز با اهمیت ویژه ای دنبال می شود، راه حل نجات کشور نیز اقتصاد مقاومتی است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: رؤسای سازمانها توجه به کارکنان بخصوص ارتباط عاطفی را مدنظر قرار دهند، نباید فاصله ای میان مدیران و کارکنان که سربازان پیاده صنعت، معدن و تجارت هستند، ایجاد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز