وزیر راه و شهرسازی:

همه تلاش خود را برای یافتن علت حادثه هواپیما خواهیم کرد

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۷:۵۱
کد خبر: ۶۸۱۶۰۷
همه تلاش خود را برای یافتن علت حادثه هواپیما خواهیم کرد
وزیر راه و شهرسازی گفت: همه تلاش خود را برای یافتن علت وقوع سانحه هواپیما به کار خواهیم گرفت تا جلوی آن گونه حوادث را بگیریم.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «عباس آخوندی»، وزیر راه و شهرسازی، پس از دیدار و ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان سانحه هوایی تهران-یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وظیفه دارم در این شرایط سخت به هیچ وجه جای خود را کنار مردم عزیز را خالی نکنم و همواره در کنار آن‌ها باشم. زیر ا این وظیفه اخلاقی و مسئولیت بنده است.

وی افزود: همانطور که مستحضر هستید فردای وقوع سانحه هوایی پرواز تهران-یاسوج و همچنین امروز به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردم. همچنین وظیفه حکم می‌کرد که به خانواده جانباختگان سر زده و علاوه بر ابراز همدردی با آن‌ها در ارتباط باشم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: امروز طی این سفر به خانواده‌های راد و نظری سر زده و ابراز همدردی کردم. در هر صورت حادثه بسیار تلخی است اما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا علت حادثه را متوجه شویم و از وقوع حوادث این چنین جلوگیری کنیم. لذا باید ایمنی هر روز افزایش یابد.

آخوندی یادآور شد: برای استان کهگیلویه وبویراحمد زحمت بسیار زیادی کشیده شد به طوری که بیش از ۳۰ میلیارد تومان در فرودگاه یاسوج هزینه شده که قرار بود طی چند روز آینده برای افتتاح پروژه‌های این فرودگاه سفر کنیم که متاسفانه با حادثه غم‌بار هوایی پرواز تهران-یاسوج مواجه شدیم.

این مقام مسئول در ادامه ضمن عرض تسلیت مجدد به ملت ایران و خانواده‌های داغدار جانباختگان سانحه هوایی تهران-یاسوج یادآور شد: مطمئن باشید که ما تا پایان راه با شما هستیم و هیچ‌گاه شما را تنها نخواهیم گذاشت. همچنین آنچه در توان داریم به کار خواهیم گرفت.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: هم‌اکنون صحبت کردن در خصوص علت سانحه هوایی تهران-یاسوج زود است زیرا ستاد رسیدگی به این سانحه باید به صورت مستقل نظر خود را اعلام کند، همانطور که اولین گزارش آن شب گذشته منتشر شد و گزارش‌های بعدی نیز به زودی منتشر می‌گردد.

آخوندی تصریح کرد: یقین بدانید هیچ مسئله‌ای را از مردم پنهان نخواهیم کرد. زیرا با موضوعی مواجه هستیم که با ایمنی و حفظ جان مردم سروکار دارد.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته پیش از آنکه گزارش اولیه ستاد رسیدگی به سانحه هوایی تهران-یاسوج به رئیس جمهوری ارسال گردد بلافاصله طبق خواسته من در اختیار مردم قرار گرفت. زیرا حاضر نیستم کوچک‌ترین مطلبی از دید مردم پنهان بماند.

آخوندی با بیان اینکه بهترین راه افزایش ایمنی داشتن حداکثر آگاهی است گفت: امروز با توجه به مراسمی که در یاسوج برگزار شد به اتفاق آیت‌اله ابوترابی‌فر امام جمعه موقت تهران خدمت مردم شریف یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد رسیدیم.

 عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مراسم گرامیداشت جانباختگان سانحه هوایی تهران-یاسوج در مصلی این شهر حضور یافت، پس از اتمام مراسم به منظور ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان این سانحه هوایی در منزل خانواده‌های راد و نظری حاضر شد.

گفتنی است، نظری پدر مرحوم دکتر مژگان نظری این اقدام وزیر راه و شهرسازی را التیام‌بخش عنوان کرد و گفت: این ۶۶ نفر مسافر عزیز جانباخته در سانحه هوایی مورد لطف و عطوفت خداوند قرار داشتند، زیرا مرگشان با عواطف مردم همراه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز